5 vragen aan Arjan, Developer Storm Digital

Storm Digital, in algemeen

Maak kennis met Arjan, één van onze tech toppers bij Storm Digital. Alom bekend met PHP, Go en de ontwikkeling van onze eigen tooling. Lees meer over zijn dagelijkse werkzaamheden, uitdagingen en zijn passie voor wintersport.

1. Je bent developer bij Storm Digital. Vertel eens.. wat doe je zoal? 
Development is voor mij voornamelijk een passie. Binnen Storm werk ik als back-end developer aan de doorontwikkeling van onze applicaties. Dit doe ik hoofdzakelijk in Go en voor ons gebruikersplatform in PHP. Voor de ontwikkeling daag ik ons team vooral uit om de architectuur van onze software hoog in het vaandel te houden, hierdoor zijn we schaalbaarder en kunnen we sneller nieuwe features ontwikkelen. Daarnaast ben ik SCRUM master voor het development team.

2. Je houdt je o.a. bezig met het ontwikkelen van tooling. Wat is je leukste project tot dusver?
Hoofdzakelijk heb ik gewerkt aan de Data Quality Tool, hierbij meten wij continu de pixels van onze klanten door, zodat we verstoringen in de kwaliteit van data zo vroeg mogelijk kunnen detecteren en campagnes nog beter gemanaged worden. Technieken die we hierbij gebruiken zijn o.a. Elastic Search, Pub/Sub en een volledig RESTful opstelling voor de aansturing.

3. Wat is de grootste uitdaging in je dagelijkse werkzaamheden bij Storm?
We hebben binnen Storm veel ideeën voor bestaande en nieuwe tooling. Als team hebben we continu te maken met interessante uitdagingen vanuit onze klanten. De grootste uitdaging zit hem in het feit om binnen een beperkte tijd een zo schaalbaar mogelijke oplossing neer te zetten, waar we goed op kunnen doorontwikkelen. Wat mij betreft ook iets waar wij erg goed in zijn. Hiermee voorkomen we dat we ‘twee stappen vooruit zetten’ en along the line weer een stap terug moeten doen. 

4. Vertel eens iets meer over het team waarin je samenwerkt.. Hoe werken jullie samen?
Momenteel zitten we met verschillende tech en data consultants in een multidisciplinair team. Waarbij we allen meewerken aan de diverse tools die we bij Storm ontwikkelen.  Hierdoor dragen we allemaal kennis van de producten die we bij Storm aanbieden. 

5. Ga je liever naar de zon of naar de sneeuw?
Ik ben een ongelooflijke winterfreak. Graag mag ik iedere twee maanden indoor snowboarden en ben ik natuurlijk ieder jaar op wintersport te vinden.

Ben je opzoek naar een toffe baan met met uitdagende carrièremogelijkheden. En benieuwd naar het team met wie je misschien wel mee samen komt te werken? Connect met een van onze tech/data toppers: Arjan, Daan, Pieter-Paul, Twan, Nick, Paul & Bram. Vinden ze leuk!

Bekijk al onze vacatures op: www.werkenbijstorm.nl

 

Gerelateerde blogs

in algemeen | digital advertising | sea | seo

Google Marketing Live 2018: ontdek de nieuwe features

Storm Digital

Het kan je niet zijn ontgaan. De lancering van het Google Marketing Platform, waarbij Google Analytics 360 Suite & DoubleClick zijn samengevoegd. Maar dat was nog niet alles. Tijdens Google Marketing Live kwam Google met nog meer nieuwe marketing feature upgrades. Lees in dit artikel de vijf ontwikkelingen die van belang zijn voor jou als […]

Lees verder
in algemeen | digital strategy

Is jouw bedrijf al ingesteld op programmatic werken?

Nynke Feenstra

Dit artikel verscheen ook op Marketingfacts Het tij lijkt te keren Er wordt binnen het vakgebied van marketing al jaren over automatiseren gesproken, maar in praktijk is er in de afgelopen 5 jaar nog niet veel schokkends gebeurd. Men moet nog steeds honderden creaties inboeken in een systeem. En om alles goed te meten, moeten […]

Lees verder
in algemeen

Het is tijd voor biologische marketing

Gerjon Dol

Deze blog verscheen ook op marketingfacts.nl. Koppiemok Surf eens naar www.koppie-koppie.biz. Wees niet bang, dit is geen Native Ad, slechts de aanleiding voor onderstaand artikel. Voor de non-klikkers een uitleg: we zien een site met de slogan ‘Iemands kind op uw favoriete mok’. Je kunt hier mokken kopen met online gevonden foto’s van andermans kinderen. […]

Lees verder