Amsterdam Woont en Storm Digital slaan handen ineen

Storm Digital, in nieuws

Storm Digital gaat een mooie samenwerking aan met Amsterdam Woont, een initiatief van het Platform Woonpromotie Amsterdam. De organisatie biedt nieuwbouwaanbod van verschillende partijen aan en zet Amsterdam als metropool op de kaart. Storm Digital gaat samen met Amsterdam Woont de vindbaarheid verhogen en specifiek www.amsterdamwoont.nl beter laten aansluiten op de zoekintentie van de doelgroep. Hiermee wordt gebouwd aan een platform voor de toekomst!

Door te beginnen met zoekmachineoptimalisatie (SEO) zal er, net als met een nieuwbouwwoning, worden gewerkt aan de fundering van Amsterdam Woont als platform. Met content (tekstueel en grafisch) wil de organisatie antwoord geven op brede zoekvragen, om zo de woonconsument in de allereerste fase te bereiken. Door de juiste toepassing van techniek (de bouwstenen van de website), wordt de rode loper voor Google gelegd om alle content op de juiste wijze te indexeren en te waarderen. Amsterdam Woont zal hierdoor moeten uitgroeien tot de nummer 1 authoriteit op het gebied van Nieuwbouw in Amsterdam.

Mark Keuter, E-business: ‘Na jaren groei met het platform liepen tegen onze eigen beperkingen in kennis en capaciteit aan om de vindbaarheid verder te vergroten. Met Storm Digital zetten we nu de volgende stap, zodat de woonconsument in regio Amsterdam die op zoek is naar een nieuwbouwhuis ons zo snel mogelijk weet te vinden’.

 

Gerelateerde blogs

in geen onderdeel van een categorie | nieuws

Adobe Max 2017 – Het verslag

Niek Roemahlang

Verslag van The Creativity Conference Leestijd: 3 minuten. Afgelopen maand waren we aanwezig bij hét event voor alle creatievelingen vanuit de hele wereld; Adobe Max in the Venetian in Las Vegas. De opening was big. Maar liefst 12.000 designers, art-directors, fotografen, videografen én een nuchtere Groninger kwamen bijeen om kennis op te doen en te […]

Lees verder
in nieuws

Storm Digital start Vision API met CLUSE

Nynke Feenstra

Storm Digital & horloge- en sieraden merk CLUSE slaan de handen ineen om samen te werken aan slimme Image Content Analysis passend bij de digitale doelstellingen van het merk. Door middel van een analyse op basis van machine learning is onderzoek gedaan naar de visuals/ads van CLUSE om vast te stellen welke elementen het best […]

Lees verder