Amsterdam Woont en Storm Digital slaan handen ineen

Storm Digital, in nieuws

Storm Digital gaat een mooie samenwerking aan met Amsterdam Woont, een initiatief van het Platform Woonpromotie Amsterdam. De organisatie biedt nieuwbouwaanbod van verschillende partijen aan en zet Amsterdam als metropool op de kaart. Storm Digital gaat samen met Amsterdam Woont de vindbaarheid verhogen en specifiek www.amsterdamwoont.nl beter laten aansluiten op de zoekintentie van de doelgroep. Hiermee wordt gebouwd aan een platform voor de toekomst!

Door te beginnen met zoekmachineoptimalisatie (SEO) zal er, net als met een nieuwbouwwoning, worden gewerkt aan de fundering van Amsterdam Woont als platform. Met content (tekstueel en grafisch) wil de organisatie antwoord geven op brede zoekvragen, om zo de woonconsument in de allereerste fase te bereiken. Door de juiste toepassing van techniek (de bouwstenen van de website), wordt de rode loper voor Google gelegd om alle content op de juiste wijze te indexeren en te waarderen. Amsterdam Woont zal hierdoor moeten uitgroeien tot de nummer 1 authoriteit op het gebied van Nieuwbouw in Amsterdam.

Mark Keuter, E-business: ‘Na jaren groei met het platform liepen tegen onze eigen beperkingen in kennis en capaciteit aan om de vindbaarheid verder te vergroten. Met Storm Digital zetten we nu de volgende stap, zodat de woonconsument in regio Amsterdam die op zoek is naar een nieuwbouwhuis ons zo snel mogelijk weet te vinden’.

 

Sharing is caringShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Gerelateerde blogs

in nieuws

Parship kiest voor Storm Digital

Nynke Feenstra

Storm Digital gaat aan de slag voor Parship, een van de grootste datingsites van Europa voor singles die op zoek zijn naar een serieuze, duurzame relatie. Parship biedt singles in dertien landen een matchingsmethode met een persoonlijkheidstest. Storm Digital wordt structureel verantwoordelijk voor alle Nederlandse Google Adwords campagnes, waarbij ingezet wordt op automatisering en scripting. […]

Lees verder
in nieuws

Dit kunnen marketeers verwachten van Google Attribution 360

Jasper

Deze blog verscheen ook op marketingfacts.nl. Conversie-attributie is een onderwerp dat al jaren bovenaan de agenda’s staat van veel marketeers. Maar liefst 81% van alle marketeers wil meer weten en doen met conversie-attributie om te weten hoeveel interacties klanten nodig hebben voor ze converteren, welke impact digital heeft op de resultaten en om campagneresultaten consistent te vergelijken? Een analyse met zoveel mogelijkheden […]

Lees verder