Cases waar we trots op zijn

Dagelijks werken onze Stormvogels voor gave merken en organisaties. Die samenwerking is dé succesformule voor inspirerende cases.

#

Promotie Nieuwe Buren 2 (Videoland by RTL)

Videoland stond voor de lancering van het tweede seizoen van Nieuwe Buren, een Nederlandse dramaserie van RTL. Aan Storm Digital de vraag om deze nieuwe exclusieve serie digitaal te promoten bij het Nederlands publiek en te zorgen voor nieuwe aanmeldingen binnen de promo periode.

Lees verder
Promotie Nieuwe Buren 2 (Videoland by RTL)
#

Internationale Digital Marketing Strategie

Met zoveel verschillende landen die het merk Dremel voeren, is het essentieel om een overkoepelende digitale strategie te hebben. Storm Digital is gevraagd om hiervoor samen met Dremel een Digital Marketing Strategy te ontwerpen en uit te rollen in de landen.

Lees verder
Internationale Digital Marketing Strategie
#

KLM & Facebook Atlas

Om de toegevoegde waarde van mobile advertising voor KLM inzichtelijk te krijgen, hebben KLM en Storm Digital samengewerkt met Atlas, de adserver van Facebook die het mogelijk maakt om cross-device te meten welke advertenties gebruikers zien.

Lees verder
KLM & Facebook Atlas
#

Resultaat halen uit niet beschikbare producten

Onlineveilingmeester.nl is een gerenommeerd veilingbedrijf dat online veilingen van roerende en onroerende goederen organiseert in zowel Nederland als Europa. Bij het strategisch meedenken voor deze klant, werd een kans gespot bij de gesloten kavels. Ofwel, bij de goederen die online aangeboden werden maar niet langer meer beschikbaar zijn.

Lees verder
Resultaat halen uit niet beschikbare producten
#

Retail producten verkopen in de Facebook News feed. Het kan.

Als één van de eerste bedrijven in Nederland begon SUITSUPPLY, in samenwerking met Storm Digital, met het uitrollen van Facebook Dynamic Retargeting.

Niet alleen in Nederland, maar ook in een 20-tal overige landen zoals Groot Brittanië, Verenigde Staten en Duitsland. Wat zijn de benodigdheden en hoe hebben wij dit aangepakt?

Lees verder
Retail producten verkopen in de Facebook News feed. Het kan.

Klinkt goed!

Ik kom graag eens kletsen onder het genot van een kop koffie.

Neem contact met ons op

Te denken door te doen. En dat al 10 jaar lang.

Voor onder andere deze klanten: