Emerce100: verkozen tot de TOP van digital marketing bureaus in Nederland

Nynke Feenstra, in nieuws

En daar zijn we een partijtje trots op. Deze Emerce100 lijst wordt immers samengesteld op basis van stemmen van professionals in ons vakgebied.

Wellicht is het je al opgevallen… maar vanaf heden noemen we onszelf growth marketing agency. Misschien wel de meest gebruikte term van 2017 so far. Je zou het een mode term kunnen noemen. Maar wat ons betreft niet. De exacte betekenis ervan is ook helemaal niet zo interessant. Waar het voor staat, echter des te belangrijker!

De volgende stappen binnen digital marketing! Groeien door haarscherp inzicht te hebben in elke fase van je gebruiker. En dit extreem goed doorvoeren, met de inzet van alle relevante digital marketing aspecten.

Daar staan wij voor! En daarom blijven wij onszelf keihard uitdagen om ook volgend jaar weer in de top van digital marketing bureaus te verschijnen!

It’s our business to improve yours!

Sharing is caringShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Gerelateerde blogs

in nieuws

Dit kunnen marketeers verwachten van Google Attribution 360

Jasper

Deze blog verscheen ook op marketingfacts.nl. Conversie-attributie is een onderwerp dat al jaren bovenaan de agenda’s staat van veel marketeers. Maar liefst 81% van alle marketeers wil meer weten en doen met conversie-attributie om te weten hoeveel interacties klanten nodig hebben voor ze converteren, welke impact digital heeft op de resultaten en om campagneresultaten consistent te vergelijken? Een analyse met zoveel mogelijkheden […]

Lees verder
in nieuws

Amsterdam Woont en Storm Digital slaan handen ineen

Storm Digital

Storm Digital gaat een mooie samenwerking aan met Amsterdam Woont, een initiatief van het Platform Woonpromotie Amsterdam. De organisatie biedt nieuwbouwaanbod van verschillende partijen aan en zet Amsterdam als metropool op de kaart. Storm Digital gaat samen met Amsterdam Woont de vindbaarheid verhogen en specifiek www.amsterdamwoont.nl beter laten aansluiten op de zoekintentie van de doelgroep. […]

Lees verder