Inspire

Kennis is belangrijk, maar enthousiasme maakt pas echt dingen los. Vandaar dat we ons enthousiasme graag met je delen!

Storm Digital

Wajer Yachts in zee met Storm Digital

in Nieuws

Storm Digital gaat een mooie samenwerking aan met een van de vooraanstaande spelers in de maritieme sector, Wajer Yachts. En daar zijn we trots op! Het bedrijf, opgericht in 1992 als sloepenbouwer, heeft zich stap voor stap ontwikkeld tot luxe jachtbouwer. Door extreme klantfocus, vooruitstrevend design, vakmanschap en perfectie tot in de details is dit […]

Lees verder

Storm Digital

De 24 meest interessante uitspraken van het DYTG Industry event

in Nieuws

Dinsdag 7 maart 2017 was onze Content Marketeer Meike Kuipers voor Storm Digital aanwezig bij het DYTG Industry event in de Jaarbeurs van Utrecht. Een event gericht op online video met verschillende sprekers, zoals Burger’s Zoo, Linda TV, Hartstichting en de NOS. Kirsten Jassies, social media expert, gaf een masterclass en ook de vloggende YouTuber’s mochten […]

Lees verder

Sander Verkaik

Storm Digital aanwezig bij Friends of Search

in Algemeen | Content Marketing | SEA | SEO

De search consultants Bart Santing & Sander Verkaik waren gisteren aanwezig bij het Friends of Search congres in Amsterdam. In deze blog nemen ze je mee in de highlights van dit event. SEO Tijdens het congres zijn vele verschillende onderwerpen de revu gepasseerd. Er was een zaal specifiek gericht op SEO. Redelijk veel onderwerpen die […]

Lees verder

Storm Digital

Geen toekomst zonder groeimarketing

in Algemeen

De derde industriële revolutie nog maar net achter de rug, of we staan al aan het begin van de vierde! Belangrijkste kenmerk? Eén van de meest herkenbare veranderingen is dat alles ‘servicegericht’ is. Ofwel, personalisatie staat voorop! De klant verwacht ten alle tijden dat men weet wat er bij hem speelt en naar welke informatie […]

Lees verder

Bart van der Kooi

Maak data springlevend: vertel een verhaal!

Deze blog verscheen ook op Frankwatching. Data klinkt nog steeds een beetje saai. Cijfertjes blijven niet goed hangen. Marketeers gaan liever bezig met storytelling, veel leuker. Data, analyses en grafieken lenen zich echter perfect voor content marketing en storytelling. En dat gaat verder dan kleurrijke grafieken, taartdiagrammen of infographics. Hoe breng je succesvol een boodschap over […]

Lees verder