Inspire

Kennis is belangrijk, maar enthousiasme maakt pas echt dingen los. Vandaar dat we ons enthousiasme graag met je delen!

Niek Roemahlang

Adobe Max 2017 – Het verslag

Verslag van The Creativity Conference Leestijd: 3 minuten. Afgelopen maand waren we aanwezig bij hét event voor alle creatievelingen vanuit de hele wereld; Adobe Max in the Venetian in Las Vegas. De opening was big. Maar liefst 12.000 designers, art-directors, fotografen, videografen én een nuchtere Groninger kwamen bijeen om kennis op te doen en te […]

Lees verder

Nynke Feenstra

Storm Digital start Vision API met CLUSE

in Nieuws

Storm Digital & horloge- en sieraden merk CLUSE slaan de handen ineen om samen te werken aan slimme Image Content Analysis passend bij de digitale doelstellingen van het merk. Door middel van een analyse op basis van machine learning is onderzoek gedaan naar de visuals/ads van CLUSE om vast te stellen welke elementen het best […]

Lees verder

Nynke Feenstra

Storm Digital biedt een jaar lang gratis Google Analytics trainingen aan voor Salesforce Marketing Cloud specialisten.

Vannacht is, tijdens Dreamforce, het jaarlijkse congres van Salesforce, aangekondigd dat Google en Salesforce een verregaand partnership aangaan. Dit betekent dat twee van de vijf grootste tech partijen wereldwijd samen gaan optrekken en dat is groot nieuws! Hierbij worden krachten gebundeld op het hoogste niveau en dat is nog niet eerder gebeurd. Los van het […]

Lees verder

Erik de Ruiter

Facebook Agency Day – Een terugblik

in Events

De belangrijkste ontwikkelingen rondom Facebook advertising Stel, Facebook stuurt je een uitnodiging om in Dublin langs te komen. Wat doe je dan? Precies. Daar hoeven wij niet heel lang over na te denken. We komen langs. Dus vertrokken Nicky en ondergetekende naar Ierland. Op het programma; een dag vol informatie en inspiratie vanuit Facebook. Als […]

Lees verder

Sander Verkaik

Meer zichtbaarheid met Google Carousel

in SEO

Sinds een aantal jaar zien we veel verschuivingen en veranderingen in de presentatie van de Google zoekresultaten. Google wil de manier waarop de zoekvraag wordt beantwoord steeds beter laten aansluiten op de behoefte van de doelgroep. Onder andere Google Shopping, Google Local, Knowledge Graphs, AMP pagina’s en rich media dragen hieraan bij. Sinds een tijdje […]

Lees verder