Inspire

Kennis is belangrijk, maar enthousiasme maakt pas echt dingen los. Vandaar dat we ons enthousiasme graag met je delen!

De ins en outs van Social Marketing Day 2019

Door Storm Digital, in Events

Op donderdag 10 oktober gingen we vroeg uit de veren om aanwezig te zijn bij de Social Marketing Day 2019 in Rotterdam. De dag bestond uit verschillende interactieve sessies, cases, succesverhalen en trends gepresenteerd door een groot aantal inspirerende sprekers. Kortom: een drukke, maar leerzame, dag! Voor alle mensen die niet aanwezig konden zijn, zetten […]

Lees verder

First Price Auctions… wat betekent het voor jou?

Door Storm Digital, in Display Advertising

De afgelopen periode is er nogal wat berichtgeving voorbij gekomen over First Price Auctions van Google. Maar wat betekent dit nou eigenlijk voor jou? Stormvogel Dennis vertelt je er alles over en, nog belangrijker, zal je vertellen hoe je er mee moet omgaan. Wat gaat er gebeuren? Vanaf 10 september is Ad Exchange volledig overgaan […]

Lees verder

Nicky Ribbers vertelt over Brand Building

Door Storm Digital, in Social Media

Het is een vraag die we vaak krijgen van onze (toekomstige) klanten: hoe gebruik je social media op een constructieve manier zodat het bijdraagt aan je merkwaarde? Het gebruik van sociale platformen als bedrijf kan soms aanvoelen als een mijnenveld. Je wil opvallen door in te haken op bepaalde actualiteiten, of af en toe je […]

Lees verder

Stormvogels op DMEXCO!

Door Storm Digital, in Events

Collega’s Willemijn, Caren, Aukeline en Koen bezochten op 11 & 12 september de grootste Digital Marketing expo en conferentie dat Europa rijk is: DMEXCO in Keulen. Het thema dit jaar was: “Trust in you”. Vertrouwen is in deze drieledig:  Vertrouwen van de consument in bedrijven/merken Vertrouwen van de bedrijven in haar werknemers Vertrouwen van de […]

Lees verder

Haal alles uit je Snapchat campagnes

Door Storm Digital, in Social Media

Bij Snapchat hebben ze de afgelopen tijd niet stil gezeten. Met meer dan 203 miljoen dagelijkse gebruikers wereldwijd, gemiddeld 250 miljoen gedeelde snaps per dag en een gemiddelde in-app rijd van 33 minuten heeft Snapchat zichzelf in de afgelopen jaren ontpopt tot een volwaardig Social Media platform vol kansen voor adverteerders. Omdat het platform voornamelijk […]

Lees verder