Inspire

Kennis is belangrijk, maar enthousiasme maakt pas echt dingen los. Vandaar dat we ons enthousiasme graag met je delen!

Nynke Feenstra

Storm Digital represent bij Friends of Search

in Algemeen | Content Marketing | Nieuws | SEA | SEO

De search consultants Bart Santing & Sander Verkaik waren gisteren aanwezig bij het Friends of Search congres in Amsterdam. In deze blog nemen ze je mee in de highlights van dit event. SEO Tijdens het congres zijn vele verschillende onderwerpen de revu gepasseerd. Er was een zaal specifiek gericht op SEO. Redelijk veel onderwerpen die […]

Lees verder

Storm Digital

Geen toekomst zonder groeimarketing

in Algemeen

De derde industriële revolutie nog maar net achter de rug, of we staan al aan het begin van de vierde! Belangrijkste kenmerk? Eén van de meest herkenbare veranderingen is dat alles ‘servicegericht’ is. Ofwel, personalisatie staat voorop! De klant verwacht ten alle tijden dat men weet wat er bij hem speelt en naar welke informatie […]

Lees verder

Bart van der Kooi

Maak data springlevend: vertel een verhaal!

Deze blog verscheen ook op Frankwatching. Data klinkt nog steeds een beetje saai. Cijfertjes blijven niet goed hangen. Marketeers gaan liever bezig met storytelling, veel leuker. Data, analyses en grafieken lenen zich echter perfect voor content marketing en storytelling. En dat gaat verder dan kleurrijke grafieken, taartdiagrammen of infographics. Hoe breng je succesvol een boodschap over […]

Lees verder

Storm Digital

Succesvolle samenwerking met KLM wordt voortgezet

in Nieuws

Storm Digital verlengt het partnership met KLM met betrekking tot zowel Display als Facebook marketing voor de komende twee jaar. Al sinds lange tijd ondersteunt Storm Digital KLM bij haar internationale campagne management via programmatic en social media marketing. Onlangs is hier ook het management van online video inzet bijgekomen. Storm Digital zet samen met […]

Lees verder

Marlies Burgler

Nieuwe klanten binnenhalen met lead advertenties

in Social Media

Like dit, klik hier, share daar en ga zo maar door. Een like of share op Facebook is misschien nog vrij eenvoudig te behalen. Alleen is het vaak wat lastiger om een meer uitgebreide actie te verkrijgen, zoals het invullen van een formulier (lead). Dit vraagt toch wel iets meer tijd en aandacht van de […]

Lees verder