Inspire

Kennis is belangrijk, maar enthousiasme maakt pas echt dingen los. Vandaar dat we ons enthousiasme graag met je delen!

Nynke Feenstra

Parship kiest voor Storm Digital

in Nieuws

Storm Digital gaat aan de slag voor Parship, een van de grootste datingsites van Europa voor singles die op zoek zijn naar een serieuze, duurzame relatie. Parship biedt singles in dertien landen een matchingsmethode met een persoonlijkheidstest. Storm Digital wordt structureel verantwoordelijk voor alle Nederlandse Google Adwords campagnes, waarbij ingezet wordt op automatisering en scripting. […]

Lees verder

Sieger van Zuiden

SEO versus Social: een centrale content aanpak

in SEO | Social Media

De invloed van social media is de laatste jaren vele malen groter geworden in ons dagelijkse leven. We consumeren massaal social media content. We liken, sharen, reageren, op een zeer organische manier, namelijk vrije wil. Soms wordt er ook wel gedacht dat social media een (grote) invloed heeft op de SEO prestaties. Maar is dit echt […]

Lees verder

Jasper

Dit kunnen marketeers verwachten van Google Attribution 360

in Nieuws

Deze blog verscheen ook op marketingfacts.nl. Conversie-attributie is een onderwerp dat al jaren bovenaan de agenda’s staat van veel marketeers. Maar liefst 81% van alle marketeers wil meer weten en doen met conversie-attributie om te weten hoeveel interacties klanten nodig hebben voor ze converteren, welke impact digital heeft op de resultaten en om campagneresultaten consistent te vergelijken? Een analyse met zoveel mogelijkheden […]

Lees verder

Storm Digital

Amsterdam Woont en Storm Digital slaan handen ineen

in Nieuws

Storm Digital gaat een mooie samenwerking aan met Amsterdam Woont, een initiatief van het Platform Woonpromotie Amsterdam. De organisatie biedt nieuwbouwaanbod van verschillende partijen aan en zet Amsterdam als metropool op de kaart. Storm Digital gaat samen met Amsterdam Woont de vindbaarheid verhogen en specifiek www.amsterdamwoont.nl beter laten aansluiten op de zoekintentie van de doelgroep. […]

Lees verder

Jan

Facebook Aviation Summit: dit viel ons op!

in Nieuws | Social Media

Hoe zouden airlines hun data- en marketing solutions in moeten zetten ter verbetering van de ROI? Kan customer service geautomatiseerd worden met behulp van AI-oplossingen? Blijft creativiteit dé key influencer in brand marketing voor de verkoop van vliegtickets? Facebook organiseerde vorige week de ‘Aviation Summit’, waarin deze vraagstukken onder de loep werden genomen. Wij waren […]

Lees verder