Inspire

Kennis is belangrijk, maar enthousiasme maakt pas echt dingen los. Vandaar dat we ons enthousiasme graag met je delen!

De SEA marketeer van de toekomst – creatives

Door Storm Digital, in SEA

Het SEA landschap is de afgelopen jaren flink veranderd. Waar een SEA marketeer een aantal jaar geleden nog bijna alles handmatig deed: CPC’s aanpassen of ad teksten a/b testen, zie je dat partijen als Google steeds meer inzetten op automatisering. Zo zijn ondertussen Smart bidding, Smart shopping en RSA’s geïntroduceerd en hier blijft het niet […]

Lees verder

Amazon: doen of niet doen?

Door Storm Digital, in SEA

Amazon is sinds kort ook in Nederland actief. Hoewel het al een tijdje mogelijk was om via een vertaalde versie van de Duitse website producten te bestellen, is dit nu ook op het .NL domein mogelijk. Uiteraard biedt dit voor Nederlandse e-commerce partijen een grote kans. Maar voordat hier massaal bovenop wordt gedoken, is het […]

Lees verder

De SEA marketeer van de toekomst – voeden van algoritmes

Door Storm Digital, in SEA

Waar marketeers zich vroeger vooral bezighielden met het handmatig opzetten, managen en optimaliseren van campagnes, zijn tijden veranderd. Deze werkzaamheden kunnen allemaal geautomatiseerd worden en de tijd van nu vraagt om een andere aanpak. Van elke marketeer wordt tegenwoordig verwacht dat zij mee kunnen denken op operationeel, tactisch én strategisch bureau. En veel van deze […]

Lees verder

Slimme marketing, juist nu! Editie Display

Door Storm Digital, in Display Advertising

Desperate times call for desperate measures. De Corona-crisis heeft er voor gezorgd dat meerdere advertisers hun programmatic campagnes (voorlopig) hebben opgeschort, en dat is in veel gevallen best logisch. Hoeveel zin heeft het om een vakantie aan te prijzen wanneer vliegtuigen aan de grond blijven of om een event onder de aandacht te brengen terwijl […]

Lees verder