Inspire: Digital Strategy

Kennis is belangrijk, maar enthousiasme maakt pas echt dingen los. Vandaar dat we ons enthousiasme graag met je delen!

Pinterest advertising: het complete overzicht & de eerste ervaringen

Door Bart, in Digital Advertising | Digital Strategy | Social Media

Dit artikel verscheen ook Frankwatching.nl Hoewel adverteren op Pinterest nog niet in Nederland beschikbaar is, had ik het voorrecht om een campagne op te zetten voor één van onze klanten. Voor Dremel heb ik een Pinterest-campagne opgezet, waarvan je enkele resultaten en bevindingen in deze blog kunt lezen. Een sneak preview in de advertentiemogelijkheden waar we […]

Lees verder

Is jouw bedrijf al ingesteld op programmatic werken?

Door Nynke Feenstra, in Algemeen | Digital Strategy

Dit artikel verscheen ook op Marketingfacts Het tij lijkt te keren Er wordt binnen het vakgebied van marketing al jaren over automatiseren gesproken, maar in praktijk is er in de afgelopen 5 jaar nog niet veel schokkends gebeurd. Men moet nog steeds honderden creaties inboeken in een systeem. En om alles goed te meten, moeten […]

Lees verder

Maak data springlevend: vertel een verhaal!

Door Bart, in Content Marketing | Data & Tag Management | Digital Strategy

Deze blog verscheen ook op Frankwatching. Data klinkt nog steeds een beetje saai. Cijfertjes blijven niet goed hangen. Marketeers gaan liever bezig met storytelling, veel leuker. Data, analyses en grafieken lenen zich echter perfect voor content marketing en storytelling. En dat gaat verder dan kleurrijke grafieken, taartdiagrammen of infographics. Hoe breng je succesvol een boodschap over […]

Lees verder

Hoe Universiteit Twente Snapchat meetbaar maakt

Door Bart, in Digital Strategy | Social Media

Snapchat is de nieuwste telg van de socialmedia-familie. Veel organisaties vinden het nog lastig om dit medium voor branding, communicatie en marketing in te zetten. Deels is dat vanwege het vluchtige, persoonlijke karakter van het netwerk, anderzijds omdat er nog niet zoveel te meten is. Maar als je doelgroep druk aan het Snappen is, ontkom […]

Lees verder