Inspire: Digital Strategy

Kennis is belangrijk, maar enthousiasme maakt pas echt dingen los. Vandaar dat we ons enthousiasme graag met je delen!

De Digital Customer Journey: de ambassadeursfase

Door Storm Digital, in Digital Strategy

Gepubliceerd op Frankwatching. We zijn aanbeland bij de laatste fase van de Digital Customer Journey. Een reis met diverse uitstappunten. Of juist fasen waar klanten lang blijven hangen. Maar als je echte merkambassadeurs in je klantenbase hebt, mag je erg dankbaar zijn. Want als anderen reclame maken voor je merk of producten, dan gaat er […]

Lees verder

De Digital Customer Journey: de loyaliteitsfase

Door Storm Digital, in Digital Strategy

Gepubliceerd op Frankwatching. Zou Michael Porter ooit gedacht hebben dat de kracht ‘nieuwe toetreders’ de meest impactvolle zou worden in de economie en maatschappij? En dat substituten een complete markt in no-time kunnen ontwrichten? In de huidige tijd ben je nooit lang monopolist en dien je je eigen businessmodel continu tegen het licht te houden. […]

Lees verder

De Digital Customer Journey: de gebruiksfase

Door Storm Digital, in Digital Strategy

Gepubliceerd op Frankwatching. “Klanten behouden is drie (vier, vijf, zes) keer goedkoper dan nieuwe klanten werven”. Dit aloude credo is in verschillende vormen bij veel marketeers bekend, maar in de praktijk blijkt het een grote opgave om de focus eerlijk te verdelen tussen klanteninstroom en klantenbehoud. Dat terwijl tevreden klanten meer kopen en anderen inspireren. […]

Lees verder

De Digital Customer Journey: de leveringsfase

Door Storm Digital, in Digital Strategy

In een tijd waarin postbode-zijn geen duurzaam bestaan is en brievenbussen minder vaak worden geleegd, worden wereldwijd de standaarden voor pakketpost aangescherpt. Bezorging binnen een dag, halve dag of soms zelfs al voordat je weet wat je gaat bestellen. Klanten die producten hebben gekocht, zijn pas tevreden als de levering ook goed gaat. Als bedrijf […]

Lees verder

De Digital Customer Journey: de koopfase

Door Storm Digital, in Digital Strategy

Voordat er een koopbeslissing wordt gemaakt, gaat hier nogal wat wikken en wegen aan vooraf. Producten, diensten, merken en winkels worden tegen elkaar afgezet. Online betekent dit soms een lang traject via verschillende social-mediakanalen, zoekmachines, reviewplatformen en websites. Als de keuze voor een product of dienst is genomen, is er nog geen garantie dat de […]

Lees verder