Inspire: Display Advertising

Kennis is belangrijk, maar enthousiasme maakt pas echt dingen los. Vandaar dat we ons enthousiasme graag met je delen!

ITP in relatie tot Programmatic Advertising

Door Storm Digital, in Display Advertising

Er gebeurt momenteel veel in het landschap van ITP. Wat is de relatie tussen ITP en Programmatic Advertising? En welke ontwikkelingen zien we hier? Huidige status De initiatieven per browser verschillen momenteel sterk. Om dan ook niet alle verschillende browsers onder de loep te nemen, is het van belang om meer inzicht te hebben in […]

Lees verder

Slimme marketing, juist nu! Editie Display

Door Storm Digital, in Display Advertising

Desperate times call for desperate measures. De Corona-crisis heeft er voor gezorgd dat meerdere advertisers hun programmatic campagnes (voorlopig) hebben opgeschort, en dat is in veel gevallen best logisch. Hoeveel zin heeft het om een vakantie aan te prijzen wanneer vliegtuigen aan de grond blijven of om een event onder de aandacht te brengen terwijl […]

Lees verder

First Price Auctions… wat betekent het voor jou?

Door Storm Digital, in Display Advertising

De afgelopen periode is er nogal wat berichtgeving voorbij gekomen over First Price Auctions van Google. Maar wat betekent dit nou eigenlijk voor jou? Stormvogel Dennis vertelt je er alles over en, nog belangrijker, zal je vertellen hoe je er mee moet omgaan. Wat gaat er gebeuren? Vanaf 10 september is Ad Exchange volledig overgaan […]

Lees verder

New York – Programmatic Summit – Google

Door Storm Digital, in Display Advertising

Op 18 en 19 april waren we in New York voor het Google Programmatic Summit. De vraag die daar centraal stond: “Wat gebeurt er allemaal in het programmatic landschap?” In dit verslag heeft onze programmatic goeroe Hedwich de Groot de belangrijkste learnings op een rij gezet. Van prime time consumptie naar always on consumptie De […]

Lees verder

Google Chrome pauzeert Flash banners vanaf 1 september

Door Storm Digital, in Display Advertising

Adobe Flash was de afgelopen jaren de standaard voor het ontwikkelen van online banners. Sinds de komst van de iOS apparaten zoals de iPad en de iPhone, welke geen Flash ondersteunen, is Flash aan het uitfaseren. Nadat de Safari browser (26% marktaandeel eerste helft 2015 ) in 2013 Flash al automatisch pauzeerde gaat Google Chrome […]

Lees verder