Inspire: Mobile Marketing

Kennis is belangrijk, maar enthousiasme maakt pas echt dingen los. Vandaar dat we ons enthousiasme graag met je delen!

Storm Digital

KLM & Storm Digital presenteren Facebook Atlas case over mobile advertising

in Mobile Marketing | SEA | Social Media

Om de toegevoegde waarde van mobile advertising voor KLM inzichtelijk te krijgen, hebben KLM en Storm Digital samengewerkt met Atlas, de adserver van Facebook die het mogelijk maakt om cross-device te meten welke advertenties gebruikers zien. De uitgewerkte case is inmiddels online te lezen. Impact van mobile advertising op desktop conversies De centrale vraag was; […]

Lees verder

Storm Digital

6 tips om het effect van mobiel te meten

in Mobile Marketing

De laatste jaren zien we een grote toename van mobiele gebruikers. Tegenwoordig hebben zelfs meer dan 10 miljoen Nederlanders via hun mobiel toegang tot het internet. Daarnaast verbruiken we met z’n allen meer data dan ooit tevoren. Op basis van deze gegevens zou je zeggen dat de mediabestedingen voor mobiel de pan uit moeten rijzen, […]

Lees verder