Inspire: SEA

Kennis is belangrijk, maar enthousiasme maakt pas echt dingen los. Vandaar dat we ons enthousiasme graag met je delen!

De SEA marketeer van de toekomst – creatives

Door Storm Digital, in SEA

Het SEA landschap is de afgelopen jaren flink veranderd. Waar een SEA marketeer een aantal jaar geleden nog bijna alles handmatig deed: CPC’s aanpassen of ad teksten a/b testen, zie je dat partijen als Google steeds meer inzetten op automatisering. Zo zijn ondertussen Smart bidding, Smart shopping en RSA’s geïntroduceerd en hier blijft het niet […]

Lees verder

Amazon: doen of niet doen?

Door Storm Digital, in SEA

Amazon is sinds kort ook in Nederland actief. Hoewel het al een tijdje mogelijk was om via een vertaalde versie van de Duitse website producten te bestellen, is dit nu ook op het .NL domein mogelijk. Uiteraard biedt dit voor Nederlandse e-commerce partijen een grote kans. Maar voordat hier massaal bovenop wordt gedoken, is het […]

Lees verder

De SEA marketeer van de toekomst – voeden van algoritmes

Door Storm Digital, in SEA

Waar marketeers zich vroeger vooral bezighielden met het handmatig opzetten, managen en optimaliseren van campagnes, zijn tijden veranderd. Deze werkzaamheden kunnen allemaal geautomatiseerd worden en de tijd van nu vraagt om een andere aanpak. Van elke marketeer wordt tegenwoordig verwacht dat zij mee kunnen denken op operationeel, tactisch én strategisch bureau. En veel van deze […]

Lees verder

Branded Search: Toegevoegde waarde of weggegooid geld?

Door Storm Digital, in SEA

Het is een eeuwenoude discussie in het search landschap, koop je wel of niet in op je eigen merknaam als je organisch goed zichtbaar bent? Als je paid branded search uit zet, vang je deze zoekvraag dan af met SEO en/of direct verkeer? Gebruik deze 4 tips om er op de juiste manier achter te […]

Lees verder

Slimme marketing, juist nu! Editie Paid Search

Door Storm Digital, in SEA

We gaan door naar de Paid Search editie van Slimme Marketing, juist nu! De crisis heeft impact op ons allemaal, zowel op persoonlijk als zakelijk vlak. De ene persoon komt om in het werk, de andere persoon heeft meer tijd over dan ooit. Veel campagnes worden gepauzeerd of gewijzigd naar een nieuw concept die relevant […]

Lees verder