Inspire: SEA

Kennis is belangrijk, maar enthousiasme maakt pas echt dingen los. Vandaar dat we ons enthousiasme graag met je delen!

Search anno 2018

Door Storm Digital, in Content Marketing | SEA | SEO

Precies een week geleden vond Friends of Search 2018 plaats. Na enkele eerdere geslaagde edities gingen zij nu over op, zoals elke succesvolle rockband, de ‘Best of Edition’. Dit resulteerde in een line-up met succesvolle sprekers uit voorgaande edities en sprekers met nieuwe inzichten uit de Search wereld. Uiteraard mochten de ‘hits’ als Garry Illyes, […]

Lees verder

Storm Digital aanwezig bij Friends of Search

Door Sander Verkaik, in Algemeen | Content Marketing | SEA | SEO

De search consultants Bart Santing & Sander Verkaik waren gisteren aanwezig bij het Friends of Search congres in Amsterdam. In deze blog nemen ze je mee in de highlights van dit event. SEO Tijdens het congres zijn vele verschillende onderwerpen de revu gepasseerd. Er was een zaal specifiek gericht op SEO. Redelijk veel onderwerpen die […]

Lees verder

Bing, de zoekmachine van Microsoft

Door Storm Digital, in SEA

Wanneer je het over zoekmachines hebt, gaat het al snel over Google. Met een marktaandeel van (+/-) 91% is dit ook te verwachten. Bing wordt, met een marktaandeel van ongeveer 6.5%, vaak vergeten in de SEA strategie. En dat is zonde! Heel concreet. Stel, je verkoopt steiger houten meubelen en het meeste verkeer trek je […]

Lees verder

Google lanceert nieuwe update: ETA’s (Expanded Text Ads)

Door Storm Digital, in SEA

Gisteravond tijdens de Adwords Summit in de US heeft Google een nieuwe bèta gelanceerd; de zogenoemde Expanded Text Ads. Een handjevol adverteerders heeft onlangs de mogelijkheid gekregen om deze bèta te gaan testen. Wij delen graag met jullie onze tips & tricks. Eerder in mei kwam er ook al een SEO update naar buiten waarbij […]

Lees verder

Trends in search: verschuivingen in meetbaarheid en attributie

Door Storm Digital, in SEA | SEO

Gepubliceerd op Marketingfacts. Van een tot drie maart vond het congres SMX West plaats in Sillicon Valley. Georganiseerd door SearchEngineLand en MarketingLand, waar SEO en SEA drie dagen centraal staan. In dit verslag vat ik samen wat de ‘leaders in SEM’ met ons hebben gedeeld. De mens achter de zoekopdracht – Mobile first In 2015 hebben […]

Lees verder