Inspire: SEO

Kennis is belangrijk, maar enthousiasme maakt pas echt dingen los. Vandaar dat we ons enthousiasme graag met je delen!

Sander Verkaik

Meer zichtbaarheid met Google Carousel

in SEO

Sinds een aantal jaar zien we veel verschuivingen en veranderingen in de presentatie van de Google zoekresultaten. Google wil de manier waarop de zoekvraag wordt beantwoord steeds beter laten aansluiten op de behoefte van de doelgroep. Onder andere Google Shopping, Google Local, Knowledge Graphs, AMP pagina’s en rich media dragen hieraan bij. Sinds een tijdje […]

Lees verder

Sieger van Zuiden

SEO versus Social: een centrale content aanpak

in SEO | Social Media

De invloed van social media is de laatste jaren vele malen groter geworden in ons dagelijkse leven. We consumeren massaal social media content. We liken, sharen, reageren, op een zeer organische manier, namelijk vrije wil. Soms wordt er ook wel gedacht dat social media een (grote) invloed heeft op de SEO prestaties. Maar is dit echt […]

Lees verder

Sander Verkaik

Storm Digital aanwezig bij Friends of Search

in Algemeen | Content Marketing | SEA | SEO

De search consultants Bart Santing & Sander Verkaik waren gisteren aanwezig bij het Friends of Search congres in Amsterdam. In deze blog nemen ze je mee in de highlights van dit event. SEO Tijdens het congres zijn vele verschillende onderwerpen de revu gepasseerd. Er was een zaal specifiek gericht op SEO. Redelijk veel onderwerpen die […]

Lees verder

Roy Pijnenburg

Featured Snippets

in SEO

Uitleg over de 0-positie en hoe jij erbij kunt staan Waarschijnlijk heb je het wel eens gezien. Het antwoord op een zoekvraag in Google wordt meteen weergegeven in de “Google Answer Box”, een wit veld bovenaan de resultaten. Omdat het uitgelichte resultaat boven de nummer 1 positie staat, wordt deze plek ook wel de 0-positie […]

Lees verder

Storm Digital

Trends in search: verschuivingen in meetbaarheid en attributie

in SEA | SEO

Gepubliceerd op Marketingfacts. Van een tot drie maart vond het congres SMX West plaats in Sillicon Valley. Georganiseerd door SearchEngineLand en MarketingLand, waar SEO en SEA drie dagen centraal staan. In dit verslag vat ik samen wat de ‘leaders in SEM’ met ons hebben gedeeld. De mens achter de zoekopdracht – Mobile first In 2015 hebben […]

Lees verder