Inspire: SEO

Kennis is belangrijk, maar enthousiasme maakt pas echt dingen los. Vandaar dat we ons enthousiasme graag met je delen!

Marketplaces & Search: Amazon en de gevolgen voor je search strategie

Door Storm Digital, in SEA | SEO

Eerder schreven we al een artikel over Amazon: doen of niet doen? In deze meerdelige serie van DDMA schrijft onze collega Sieger van Zuiden mee aan de gevolgen van marketplaces op je search strategie. In deze editie: Amazon!  De komst van Amazon heeft het online marketplaces-landschap in Nederland op scherp gezet. De veranderingen die Amazon […]

Lees verder

Driving into the future of SEO: Automotive

Door Storm Digital, in SEO

Eerder dit jaar is er een whitepaper uitgebracht genaamd: ‘’De Semantische Revolutie – SEO in 2020’’. De volledige whitepaper is hier te vinden. In dit artikel gaan we in op de specifieke veranderingen binnen de automotive branche. Dit geldt voor alle automerken, autodealers/garages, occasion portalen en leasemaatschappijen. De automotive branche wordt gekenmerkt door een enorme […]

Lees verder

Google Shopping Organic: the battle of the giants continues

Door Storm Digital, in SEO

Wist je al dat Google momenteel bezig is om terug te vechten op E-commerce vlak? Het is een battle of the giants waar we momenteel middenin zitten en Google is bezig om s werelds grootste product ecosysteem te bouwen. Het wordt 1 groot eiland waar je journey begint maar ook eindigt. Je hoeft Google nooit […]

Lees verder

SEO integreren binnen een bedrijf – SEO en de CEO

Door Storm Digital, in SEO

In dit artikel gaan we niet in op SEO tactieken of strategie, maar leggen we uit hoe je een complete organisatie in beweging kan krijgen om meer in SEO te investeren. Want het maximale resultaat wordt behaald wanneer de gehele organisatie wordt betrokken in dit belangrijkste pull kanaal. Waarom zou je SEO moeten integreren? Wanneer […]

Lees verder

10 redenen om juist nu in SEO te investeren

Door Storm Digital, in SEO

Ten tijde van een crisis is het een logische reflex om je als organisatie naar binnen te keren. Er wordt aan alle kanten bespaard om de uitgaven te beperken. Maar ook in crisistijd is het goed om naar Johan Cruijff te luisteren, want ‘de aanval is de beste verdediging’ op dit moment. En waar kun […]

Lees verder