Inspire: Social Media

Kennis is belangrijk, maar enthousiasme maakt pas echt dingen los. Vandaar dat we ons enthousiasme graag met je delen!

Pinterest advertising: het complete overzicht & de eerste ervaringen

Door Bart, in Digital Advertising | Digital Strategy | Social Media

Dit artikel verscheen ook Frankwatching.nl Hoewel adverteren op Pinterest nog niet in Nederland beschikbaar is, had ik het voorrecht om een campagne op te zetten voor één van onze klanten. Voor Dremel heb ik een Pinterest-campagne opgezet, waarvan je enkele resultaten en bevindingen in deze blog kunt lezen. Een sneak preview in de advertentiemogelijkheden waar we […]

Lees verder

SEO versus Social: een centrale content aanpak

Door Sieger van Zuiden, in SEO | Social Media

De invloed van social media is de laatste jaren vele malen groter geworden in ons dagelijkse leven. We consumeren massaal social media content. We liken, sharen, reageren, op een zeer organische manier, namelijk vrije wil. Soms wordt er ook wel gedacht dat social media een (grote) invloed heeft op de SEO prestaties. Maar is dit echt […]

Lees verder

Facebook Aviation Summit: dit viel ons op!

Door Jan, in Nieuws | Social Media

Hoe zouden airlines hun data- en marketing solutions in moeten zetten ter verbetering van de ROI? Kan customer service geautomatiseerd worden met behulp van AI-oplossingen? Blijft creativiteit dé key influencer in brand marketing voor de verkoop van vliegtickets? Facebook organiseerde vorige week de ‘Aviation Summit’, waarin deze vraagstukken onder de loep werden genomen. Wij waren […]

Lees verder

Nieuwe klanten binnenhalen met lead advertenties

Door Marlies Burgler, in Social Media

Like dit, klik hier, share daar en ga zo maar door. Een like of share op Facebook is misschien nog vrij eenvoudig te behalen. Alleen is het vaak wat lastiger om een meer uitgebreide actie te verkrijgen, zoals het invullen van een formulier (lead). Dit vraagt toch wel iets meer tijd en aandacht van de […]

Lees verder

Hoe Universiteit Twente Snapchat meetbaar maakt

Door Bart, in Digital Strategy | Social Media

Snapchat is de nieuwste telg van de socialmedia-familie. Veel organisaties vinden het nog lastig om dit medium voor branding, communicatie en marketing in te zetten. Deels is dat vanwege het vluchtige, persoonlijke karakter van het netwerk, anderzijds omdat er nog niet zoveel te meten is. Maar als je doelgroep druk aan het Snappen is, ontkom […]

Lees verder