Inspire: Social Media

Kennis is belangrijk, maar enthousiasme maakt pas echt dingen los. Vandaar dat we ons enthousiasme graag met je delen!

Marlies Burgler

Nieuwe klanten binnenhalen met lead advertenties

in Social Media

Like dit, klik hier, share daar en ga zo maar door. Een like of share op Facebook is misschien nog vrij eenvoudig te behalen. Alleen is het vaak wat lastiger om een meer uitgebreide actie te verkrijgen, zoals het invullen van een formulier (lead). Dit vraagt toch wel iets meer tijd en aandacht van de […]

Lees verder

Bart van der Kooi

Hoe Universiteit Twente Snapchat meetbaar maakt

in Digital Strategy | Social Media

Snapchat is de nieuwste telg van de socialmedia-familie. Veel organisaties vinden het nog lastig om dit medium voor branding, communicatie en marketing in te zetten. Deels is dat vanwege het vluchtige, persoonlijke karakter van het netwerk, anderzijds omdat er nog niet zoveel te meten is. Maar als je doelgroep druk aan het Snappen is, ontkom […]

Lees verder

Storm Digital

Facebook Summit: “Weg met het last-click denken!”

in Social Media

Lees hier het verslag van de Facebook VIP Performance Summit op 27 juni in Amsterdam De opening van Dorianne Richelle (Head of Performance) zette gelijk de toon: we focussen ons veel te veel op de laatste klik, maar vergeten de impact die de vele signalen vooraf hebben gegenereerd. Marketeers moeten veel meer focussen op het […]

Lees verder

Storm Digital

Instagram Launch: wereldwijd advertising op Instagram!

in Social Media

Donderdag 1 oktober was het zover; de officiële launch van advertising op Instagram. In een vol Tobacco Theater deed Facebook een introductie in de advertising mogelijkheden op Instagram. StormMC was aanwezig, zeker omdat wij als een van de eerste wereldwijd al live waren met Instagram advertising tijdens de alpha- en betafase. Mobile & Visual World […]

Lees verder

Storm Digital

KLM & Storm Digital presenteren Facebook Atlas case over mobile advertising

in Mobile Marketing | SEA | Social Media

Om de toegevoegde waarde van mobile advertising voor KLM inzichtelijk te krijgen, hebben KLM en Storm Digital samengewerkt met Atlas, de adserver van Facebook die het mogelijk maakt om cross-device te meten welke advertenties gebruikers zien. De uitgewerkte case is inmiddels online te lezen. Impact van mobile advertising op desktop conversies De centrale vraag was; […]

Lees verder