Inspire

Kennis is belangrijk, maar enthousiasme maakt pas echt dingen los. Vandaar dat we ons enthousiasme graag met je delen!

Storm Digital

Google’s Customer Match en Similar Audiences

in SEA

Deze week kondigde Google op het event Advertising Week-event in New York de nieuwste update aan: de mogelijkheid om je CRM database te benutten binnen het Google Netwerk. De komende weken wordt de update uitgerold binnen Google Search, YouTube en Gmail. In dit artikel licht ik toe welke mogelijkheden er zijn met targeting op de […]

Lees verder

Storm Digital

Google Chrome pauzeert Flash banners vanaf 1 september

in Display Advertising

Adobe Flash was de afgelopen jaren de standaard voor het ontwikkelen van online banners. Sinds de komst van de iOS apparaten zoals de iPad en de iPhone, welke geen Flash ondersteunen, is Flash aan het uitfaseren. Nadat de Safari browser (26% marktaandeel eerste helft 2015 ) in 2013 Flash al automatisch pauzeerde gaat Google Chrome […]

Lees verder

Storm Digital

Storm Digital ontwikkelt online campagne beslist.nl

in Nieuws

Binnenkort start online winkelcentrum beslist.nl een omvangrijke landelijke reclamecampagne. Nieuwe commercials op radio en televisie worden online breed ondersteund. Beslist.nl ontwikkelt de online campagne in samenwerking met digital marketingbureau Storm Marketing Consultants. De datastrategie wordt in samenwerking met Storm ontwikkeld. Doel van de nieuwe reclamecampagne van beslist.nl is de top of mind positie van het […]

Lees verder

Storm Digital

IAB onderzoek: “Topposities AdWords presteren beter tegen hogere kosten”

in SEA

Vanuit het IAB is een onderzoek geïnitieerd om statistieken als klikprijzen en doorklikpercentages op basis van posities in kaart te brengen voor een aantal grote branches. Internationaal gezien worden dit soort onderzoeken regelmatig uitgevoerd, maar dit onderzoek is de eerste voor de Nederlandse markt, en in dat opzicht uniek. De uitkomst bevestigt wat velen al […]

Lees verder