Inspire

Kennis is belangrijk, maar enthousiasme maakt pas echt dingen los. Vandaar dat we ons enthousiasme graag met je delen!

Storm Digital

Trends in search: verschuivingen in meetbaarheid en attributie

in SEA | SEO

Gepubliceerd op Marketingfacts. Van een tot drie maart vond het congres SMX West plaats in Sillicon Valley. Georganiseerd door SearchEngineLand en MarketingLand, waar SEO en SEA drie dagen centraal staan. In dit verslag vat ik samen wat de ‘leaders in SEM’ met ons hebben gedeeld. De mens achter de zoekopdracht – Mobile first In 2015 hebben […]

Lees verder

Storm Digital

Sterft de offline winkel uit door de groei van de online winkel?

in Nieuws

De krantenkoppen staan er vol mee, offline winkels die failliet gaan. V&D, Perrysport, Aktiesport, Invito en nog vele andere winkels moesten uiteindelijk hun faillissement aanvragen. Vaak krijgen online winkels hiervan de schuld, maar de vraag is of dit terecht is. Hebben webwinkels eigenlijk wel een negatief effect op de omzet van fysieke winkels? Of complementeren […]

Lees verder

Storm Digital

Storm Inspire: The Magic of Programmatic

in Events | Storm Inspire

Op dinsdag 31 mei 2016 vond Storm Inspire: The Magic of Programmatic plaats bij het hoofdkantoor van Greetz. Aanwezigen werden geïnspireerd op het gebied van Programmatic Marketing. ‘Wat houdt het in en wat maakt het zo waardevol voor online adverteerders?’ Dit soort vragen werden uitgebreid beantwoord en alle ins & outs werden gepresenteerd om het maximale […]

Lees verder

Storm Digital

Digital video-advertising: size does matter!

in Video Advertising

Gepubliceerd op Marketingfacts Groter is beter! Als marketeer constateer ik vaak dat er betaald wordt voor video-advertenties die niet worden gezien. Naast de steeds grotere bannerformaten die we zien in de displaywereld, merken we dat viewability een belangrijke rol speelt in video-advertising. Een studie uit april 2015 (Google) laat zien dat de grotere videospelers de […]

Lees verder