Inspire

Kennis is belangrijk, maar enthousiasme maakt pas echt dingen los. Vandaar dat we ons enthousiasme graag met je delen!

De Digital Customer Journey: de concrete behoeftefase

Door Bart, in Digital Strategy

Gepubliceerd op Frankwatching. Zowel zakelijke als particuliere consumenten laten, bewust of onbewust, weten welke behoeften zij hebben. De transparantie van het internet en social media, in combinatie met meer data en de opkomst van sensoren, hebben daar voor gezorgd. Slimme bedrijven en merken plukken hier de vruchten van. Hoe kan de potentiële klant worden geïdentificeerd? […]

Lees verder

De Digital Customer Journey: onderzoek de latente behoefte van je klant

Door Bart, in Digital Strategy

Gepubliceerd op Frankwatching. Marketeers denken graag vanuit modellen en theorieën. Het bekende AIDA-model en andere customerjourney-modellen definiëren bewustwording, awareness of attention als de eerste fase in een funnel of reis, vanuit de klant bekeken. Maar deze bewustwording richting een product, dienst of merk, is niet het startpunt wanneer we vanuit marketingperspectief de ‘potentiële’ klant in […]

Lees verder

Customer Journey serie

Door Bart, in Digital Strategy

Digital Marketing Strateeg Bart van der Kooi schreef 10 weken lang, elke week een blog over de Digital Customer Journey. Op deze pagina vind je een overzicht van alle blogs in deze serie. De Digital Customer Journey: 10 stappen naar waardevolle inzichten De Digital Customer Journey: onderzoek de latente behoefte van je klant De Digital […]

Lees verder

Trends in search: verschuivingen in meetbaarheid en attributie

Door Storm Digital, in SEA | SEO

Gepubliceerd op Marketingfacts. Van een tot drie maart vond het congres SMX West plaats in Sillicon Valley. Georganiseerd door SearchEngineLand en MarketingLand, waar SEO en SEA drie dagen centraal staan. In dit verslag vat ik samen wat de ‘leaders in SEM’ met ons hebben gedeeld. De mens achter de zoekopdracht – Mobile first In 2015 hebben […]

Lees verder