Inspire

Kennis is belangrijk, maar enthousiasme maakt pas echt dingen los. Vandaar dat we ons enthousiasme graag met je delen!

De voordelen van Google Analytics Premium

Door Storm Digital, in Data & Tag Management

Sinds 2013 voert Google naast Google Analytics een aanvullende en uitgebreide versie van hun webstatistiekenpakket: Google Analytics Premium. Om duidelijk te maken wanneer Google Analytics Premium een serieuze overweging zou moeten worden, zijn er in deze blog de verschillen tussen Google Analytics en de gratis variant uiteengezet. Support Een gedegen implementatie van Google Analytics is de […]

Lees verder

Tips voor Conversie Attributie

Door Storm Digital, in Data & Tag Management

Conversie attributie is een zeer krachtig hulpmiddel om de impact van je online campagnes op de conversie te bepalen. Het is ook niet het meest eenvoudige onderdeel van Google Analytics. Je wilt namelijk niet alleen de uiteindelijke conversies kunnen meten, maar ook de kliks en vertoningen die hiervoor plaatsvinden. Onze CEO Jasper Dijkstra heeft onlangs […]

Lees verder

Cookiewet: Hoe brengt u het in de praktijk?

Door Storm Digital, in Data & Tag Management

Er is nog altijd veel onduidelijkheid over de cookiewetgeving en de wijze waarop adverteerders hiermee om moeten gaan. De laatste ontwikkelingen waarbij het CBP onder andere YD en de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) heeft aangeschreven, laat zien dat niets of te weinig doen kan leiden tot aanzienlijke boetes. Websites die gebruik maken van cookies voor […]

Lees verder

Two-step verification. Hoe werkt dat nou eigenlijk?

Door Storm Digital, in Data & Tag Management

Mede vanwege de “Heartbleed” bug is account security een hot item. De tijd waarin je slechts één wachtwoord gebruikte voor alle online inlogs is hopelijk voorbij en deze blogpost zal uitleg geven over een extra beveiligingsoptie. Two step authentication (ook wel tweestaps-verificatie) voegt een extra beveiligingslaag toe aan je account. Wanneer je deze optie inschakelt, […]

Lees verder

Door Storm Digital, in SEA

Na een zenuwslopende analytics implementatie ziet je data er puik uit. Volgens de experts staat alles goed en kun je starten met het sturen op de data. De vraag is nu alleen: hoe doe je dat? Welke rapporten zijn interessant? Welke kan je gebruiken om inzichten te krijgen waar je wat mee kan? Kortom, hoe […]

Lees verder