Inspire

Kennis is belangrijk, maar enthousiasme maakt pas echt dingen los. Vandaar dat we ons enthousiasme graag met je delen!

Storm Digital

Succesvolle samenwerking met KLM wordt voortgezet

in Nieuws

Storm Digital verlengt het partnership met KLM met betrekking tot zowel Display als Facebook marketing voor de komende twee jaar. Al sinds lange tijd ondersteunt Storm Digital KLM bij haar internationale campagne management via programmatic en social media marketing. Onlangs is hier ook het management van online video inzet bijgekomen. Storm Digital zet samen met […]

Lees verder

Marlies Burgler

Nieuwe klanten binnenhalen met lead advertenties

in Social Media

Like dit, klik hier, share daar en ga zo maar door. Een like of share op Facebook is misschien nog vrij eenvoudig te behalen. Alleen is het vaak wat lastiger om een meer uitgebreide actie te verkrijgen, zoals het invullen van een formulier (lead). Dit vraagt toch wel iets meer tijd en aandacht van de […]

Lees verder

Roy Pijnenburg

Featured Snippets

in SEO

Uitleg over de 0-positie en hoe jij erbij kunt staan Waarschijnlijk heb je het wel eens gezien. Het antwoord op een zoekvraag in Google wordt meteen weergegeven in de “Google Answer Box”, een wit veld bovenaan de resultaten. Omdat het uitgelichte resultaat boven de nummer 1 positie staat, wordt deze plek ook wel de 0-positie […]

Lees verder

Bart van der Kooi

Hoe Universiteit Twente Snapchat meetbaar maakt

in Digital Strategy | Social Media

Snapchat is de nieuwste telg van de socialmedia-familie. Veel organisaties vinden het nog lastig om dit medium voor branding, communicatie en marketing in te zetten. Deels is dat vanwege het vluchtige, persoonlijke karakter van het netwerk, anderzijds omdat er nog niet zoveel te meten is. Maar als je doelgroep druk aan het Snappen is, ontkom […]

Lees verder

Storm Digital

Bing, de zoekmachine van Microsoft

in SEA

Wanneer je het over zoekmachines hebt, gaat het al snel over Google. Met een marktaandeel van (+/-) 91% is dit ook te verwachten. Bing wordt, met een marktaandeel van ongeveer 6.5%, vaak vergeten in de SEA strategie. En dat is zonde! Heel concreet. Stel, je verkoopt steiger houten meubelen en het meeste verkeer trek je […]

Lees verder