Inspire

Kennis is belangrijk, maar enthousiasme maakt pas echt dingen los. Vandaar dat we ons enthousiasme graag met je delen!

Roy Pijnenburg

Featured Snippets

in SEO

Uitleg over de 0-positie en hoe jij erbij kunt staan Waarschijnlijk heb je het wel eens gezien. Het antwoord op een zoekvraag in Google wordt meteen weergegeven in de “Google Answer Box”, een wit veld bovenaan de resultaten. Omdat het uitgelichte resultaat boven de nummer 1 positie staat, wordt deze plek ook wel de 0-positie […]

Lees verder

Bart van der Kooi

Hoe Universiteit Twente Snapchat meetbaar maakt

in Digital Strategy | Social Media

Snapchat is de nieuwste telg van de socialmedia-familie. Veel organisaties vinden het nog lastig om dit medium voor branding, communicatie en marketing in te zetten. Deels is dat vanwege het vluchtige, persoonlijke karakter van het netwerk, anderzijds omdat er nog niet zoveel te meten is. Maar als je doelgroep druk aan het Snappen is, ontkom […]

Lees verder

Storm Digital

Even voorstellen… onze nieuwe COO Vivian Sweep

in Nieuws

Per 1 september is Vivian Sweep gestart als COO bij Storm Digital. Ze wordt verantwoordelijk voor HRM, recruitment, opleidingen en trainingen van de werknemers. Aan haar de taak om een omgeving te creëren waarin mensen op hun best functioneren, waardoor talent optimaal wordt benut en ontwikkeld. Vivian was hiervoor HR Business Partner EMEA bij Atlassian, […]

Lees verder

Storm Digital

Bing, de zoekmachine van Microsoft

in SEA

Wanneer je het over zoekmachines hebt, gaat het al snel over Google. Met een marktaandeel van (+/-) 91% is dit ook te verwachten. Bing wordt, met een marktaandeel van ongeveer 6.5%, vaak vergeten in de SEA strategie. En dat is zonde! Heel concreet. Stel, je verkoopt steiger houten meubelen en het meeste verkeer trek je […]

Lees verder

Storm Digital

Facebook Summit: “Weg met het last-click denken!”

in Social Media

Lees hier het verslag van de Facebook VIP Performance Summit op 27 juni in Amsterdam De opening van Dorianne Richelle (Head of Performance) zette gelijk de toon: we focussen ons veel te veel op de laatste klik, maar vergeten de impact die de vele signalen vooraf hebben gegenereerd. Marketeers moeten veel meer focussen op het […]

Lees verder