Inspire

Kennis is belangrijk, maar enthousiasme maakt pas echt dingen los. Vandaar dat we ons enthousiasme graag met je delen!

Google Shopping Organic: the battle of the giants continues

Door Storm Digital, in SEO

Wist je al dat Google momenteel bezig is om terug te vechten op E-commerce vlak? Het is een battle of the giants waar we momenteel middenin zitten en Google is bezig om s werelds grootste product ecosysteem te bouwen. Het wordt 1 groot eiland waar je journey begint maar ook eindigt. Je hoeft Google nooit […]

Lees verder

SEO integreren binnen een bedrijf – SEO en de CEO

Door Storm Digital, in SEO

In dit artikel gaan we niet in op SEO tactieken of strategie, maar leggen we uit hoe je een complete organisatie in beweging kan krijgen om meer in SEO te investeren. Want het maximale resultaat wordt behaald wanneer de gehele organisatie wordt betrokken in dit belangrijkste pull kanaal. Waarom zou je SEO moeten integreren? Wanneer […]

Lees verder

Multi Language Feeds, schaalbaar en performance verhogend

Door Storm Digital, in Social Media

Een schaalbare set-up voor al jouw internationale Social campagnes?  Storm Digital werkt voor veel internationale klanten. Sommige klanten adverteren in meer dan 50 landen. De set-up en management van deze campagnes werd voorheen per land apart opgezet. Elk land had zijn eigen Dynamic Retargeting campagne. Meerdere keren dezelfde campagnes opzetten in een verschilende taal is […]

Lees verder

De SEA marketeer van de toekomst – creatives

Door Storm Digital, in SEA

Het SEA landschap is de afgelopen jaren flink veranderd. Waar een SEA marketeer een aantal jaar geleden nog bijna alles handmatig deed: CPC’s aanpassen of ad teksten a/b testen, zie je dat partijen als Google steeds meer inzetten op automatisering. Zo zijn ondertussen Smart bidding, Smart shopping en RSA’s geïntroduceerd en hier blijft het niet […]

Lees verder

Amazon: doen of niet doen?

Door Storm Digital, in SEA

Amazon is sinds kort ook in Nederland actief. Hoewel het al een tijdje mogelijk was om via een vertaalde versie van de Duitse website producten te bestellen, is dit nu ook op het .NL domein mogelijk. Uiteraard biedt dit voor Nederlandse e-commerce partijen een grote kans. Maar voordat hier massaal bovenop wordt gedoken, is het […]

Lees verder