Nieuwe klanten binnenhalen met lead advertenties

Marlies Burgler, in social media

Like dit, klik hier, share daar en ga zo maar door. Een like of share op Facebook is misschien nog vrij eenvoudig te behalen. Alleen is het vaak wat lastiger om een meer uitgebreide actie te verkrijgen, zoals het invullen van een formulier (lead). Dit vraagt toch wel iets meer tijd en aandacht van de Facebookgebruiker. Eén van de manieren om deze drempel te verlagen is de nog vaak onderschatte ‘lead advertentie’ van Facebook.

Waarom en hoe kun je deze tegenwoordig gebruiken? Onze Social/SEA consultant Marlies vertelt er alles over in dit artikel op Frankwatching.

Gerelateerde blogs

in digital advertising | digital strategy | social media

Pinterest advertising: het complete overzicht & de eerste ervaringen

Bart

Dit artikel verscheen ook Frankwatching.nl Hoewel adverteren op Pinterest nog niet in Nederland beschikbaar is, had ik het voorrecht om een campagne op te zetten voor één van onze klanten. Voor Dremel heb ik een Pinterest-campagne opgezet, waarvan je enkele resultaten en bevindingen in deze blog kunt lezen. Een sneak preview in de advertentiemogelijkheden waar we […]

Lees verder
in seo | social media

SEO versus Social: een centrale content aanpak

Sieger van Zuiden

De invloed van social media is de laatste jaren vele malen groter geworden in ons dagelijkse leven. We consumeren massaal social media content. We liken, sharen, reageren, op een zeer organische manier, namelijk vrije wil. Soms wordt er ook wel gedacht dat social media een (grote) invloed heeft op de SEO prestaties. Maar is dit echt […]

Lees verder