Nieuwe klanten binnenhalen met lead advertenties

Marlies Burgler, in social media

Like dit, klik hier, share daar en ga zo maar door. Een like of share op Facebook is misschien nog vrij eenvoudig te behalen. Alleen is het vaak wat lastiger om een meer uitgebreide actie te verkrijgen, zoals het invullen van een formulier (lead). Dit vraagt toch wel iets meer tijd en aandacht van de Facebookgebruiker. Eén van de manieren om deze drempel te verlagen is de nog vaak onderschatte ‘lead advertentie’ van Facebook.

Waarom en hoe kun je deze tegenwoordig gebruiken? Onze Social/SEA consultant Marlies vertelt er alles over in dit artikel op Frankwatching.

Sharing is caringShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Gerelateerde blogs

in seo | social media

SEO versus Social: een centrale content aanpak

Sieger van Zuiden

De invloed van social media is de laatste jaren vele malen groter geworden in ons dagelijkse leven. We consumeren massaal social media content. We liken, sharen, reageren, op een zeer organische manier, namelijk vrije wil. Soms wordt er ook wel gedacht dat social media een (grote) invloed heeft op de SEO prestaties. Maar is dit echt […]

Lees verder
in nieuws | social media

Facebook Aviation Summit: dit viel ons op!

Jan

Hoe zouden airlines hun data- en marketing solutions in moeten zetten ter verbetering van de ROI? Kan customer service geautomatiseerd worden met behulp van AI-oplossingen? Blijft creativiteit dé key influencer in brand marketing voor de verkoop van vliegtickets? Facebook organiseerde vorige week de ‘Aviation Summit’, waarin deze vraagstukken onder de loep werden genomen. Wij waren […]

Lees verder