Parship kiest voor Storm Digital

Nynke Feenstra, in nieuws

Storm Digital gaat aan de slag voor Parship, een van de grootste datingsites van Europa voor singles die op zoek zijn naar een serieuze, duurzame relatie. Parship biedt singles in dertien landen een matchingsmethode met een persoonlijkheidstest. Storm Digital wordt structureel verantwoordelijk voor alle Nederlandse Google Adwords campagnes, waarbij ingezet wordt op automatisering en scripting.

SEA campagnes

Wij zijn erg trots om deze pure online player aan ons klantenbestand te mogen toevoegen. Omdat Parship in staat is om snel te schakelen kunnen er grote stappen gemaakt worden. Het is mooi dat we samen vorm kunnen geven aan de ambities van Parship”, aldus Viktor van der Wijk, CEO Storm Digital.

Femke van der Hoeven, Country Manager Parship: “Met Storm hebben we een creatieve, innovatieve partner gevonden voor een deel van onze digital marketing. Ik heb er vertrouwen in dat we samen met hen nog veel meer uit het account gaan halen.

Gerelateerde blogs

in nieuws

De rol van de search marketeer verandert door toename automatisering

Storm Digital

Uit onderzoek van DDMA en IAB Nederland blijkt dat midden tot grote Nederlandse bedrijven 53% van hun SEA activiteiten vandaag de dag al automatiseren. Om te zorgen dat automatisering goed wordt ingezet, zijn er veranderingen nodig binnen bedrijven: e​r dient een mentaliteitsverandering plaats te vinden ten opzichte van automatisering en het is van belang de juiste vaardigheden binnen […]

Lees verder
in geen onderdeel van een categorie | nieuws

Adobe Max 2017 – Het verslag

Storm Digital

Verslag van The Creativity Conference Leestijd: 3 minuten. Afgelopen maand waren we aanwezig bij hét event voor alle creatievelingen vanuit de hele wereld; Adobe Max in the Venetian in Las Vegas. De opening was big. Maar liefst 12.000 designers, art-directors, fotografen, videografen én een nuchtere Groninger kwamen bijeen om kennis op te doen en te […]

Lees verder