Picnic gaat met Storm Digital in zee

Storm Digital, in nieuws

Online supermarkt Picnic heeft Storm Digital aan zich verbonden om haar ambitieuze groeidoelstellingen te realiseren. Storm helpt het innovatieve bedrijf om de digital advertisement inspanningen te versnellen. Daarnaast bouwt Storm Digital mee aan de opzet van Picnic’s marketing stack met daarin oplossingen voor onder andere advertising, geotargeting, data management en conversie attributie.

Storm Digital is erg trots op deze nieuwe samenwerking: Picnic staat voor disruption. Door markt- & klantdata te integreren in hun bedrijfsprocessen is Picnic in staat een enorme efficiëntieslag te slaan. Wij zijn er trots op om daarbij als partner aan te haken, aldus Jasper Dijkstra, manager business development Storm Digital.

Over Picnic
Picnic is een initiatief van vier ondernemers, die hebben gewerkt aan een nieuwe distributiemethode. De volledige online supermarkt is de strijd aangegaan met supermarkten als Albert Heijn en Jumbo. Hun distributiemethode zorgt voor laagste prijsgarantie en gratis boodschappen bezorgen.

Over Storm Digital
Storm Digital is een growth marketing agency. Werkzaam vanuit alle digital marketing disciplines, zorgen wij voor een gedegen en explosieve groei van organisaties. Wij helpen ze  marktaandeel te veroveren in dit digitale tijdperk! Storm Digital werkt voor klanten als: KLM, Uber, Volkswagen, WNF,  SuitSupply en Videoland.

Sharing is caringShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Gerelateerde blogs

in nieuws

Amsterdam Woont en Storm Digital slaan handen ineen

Storm Digital

Storm Digital gaat een mooie samenwerking aan met Amsterdam Woont, een initiatief van het Platform Woonpromotie Amsterdam. De organisatie biedt nieuwbouwaanbod van verschillende partijen aan en zet Amsterdam als metropool op de kaart. Storm Digital gaat samen met Amsterdam Woont de vindbaarheid verhogen en specifiek www.amsterdamwoont.nl beter laten aansluiten op de zoekintentie van de doelgroep. […]

Lees verder
in nieuws | social media

Facebook Aviation Summit: dit viel ons op!

Storm Digital

Hoe zouden airlines hun data- en marketing solutions in moeten zetten ter verbetering van de ROI? Kan customer service geautomatiseerd worden met behulp van AI-oplossingen? Blijft creativiteit dé key influencer in brand marketing voor de verkoop van vliegtickets? Facebook organiseerde vorige week de ‘Aviation Summit’, waarin deze vraagstukken onder de loep werden genomen. Wij waren […]

Lees verder