Picnic gaat met Storm Digital in zee

Storm Digital, in nieuws

Online supermarkt Picnic heeft Storm Digital aan zich verbonden om haar ambitieuze groeidoelstellingen te realiseren. Storm helpt het innovatieve bedrijf om de digital advertisement inspanningen te versnellen. Daarnaast bouwt Storm Digital mee aan de opzet van Picnic’s marketing stack met daarin oplossingen voor onder andere advertising, geotargeting, data management en conversie attributie.

Storm Digital is erg trots op deze nieuwe samenwerking: Picnic staat voor disruption. Door markt- & klantdata te integreren in hun bedrijfsprocessen is Picnic in staat een enorme efficiëntieslag te slaan. Wij zijn er trots op om daarbij als partner aan te haken, aldus Jasper Dijkstra, manager business development Storm Digital.

Over Picnic
Picnic is een initiatief van vier ondernemers, die hebben gewerkt aan een nieuwe distributiemethode. De volledige online supermarkt is de strijd aangegaan met supermarkten als Albert Heijn en Jumbo. Hun distributiemethode zorgt voor laagste prijsgarantie en gratis boodschappen bezorgen.

Over Storm Digital
Storm Digital is een growth marketing agency. Werkzaam vanuit alle digital marketing disciplines, zorgen wij voor een gedegen en explosieve groei van organisaties. Wij helpen ze  marktaandeel te veroveren in dit digitale tijdperk! Storm Digital werkt voor klanten als: KLM, Uber, Volkswagen, WNF,  SuitSupply en Videoland.

Sharing is caringShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Gerelateerde blogs

in nieuws

Parship kiest voor Storm Digital

Nynke Feenstra

Storm Digital gaat aan de slag voor Parship, een van de grootste datingsites van Europa voor singles die op zoek zijn naar een serieuze, duurzame relatie. Parship biedt singles in dertien landen een matchingsmethode met een persoonlijkheidstest. Storm Digital wordt structureel verantwoordelijk voor alle Nederlandse Google Adwords campagnes, waarbij ingezet wordt op automatisering en scripting. […]

Lees verder
in nieuws

Dit kunnen marketeers verwachten van Google Attribution 360

Jasper

Deze blog verscheen ook op marketingfacts.nl. Conversie-attributie is een onderwerp dat al jaren bovenaan de agenda’s staat van veel marketeers. Maar liefst 81% van alle marketeers wil meer weten en doen met conversie-attributie om te weten hoeveel interacties klanten nodig hebben voor ze converteren, welke impact digital heeft op de resultaten en om campagneresultaten consistent te vergelijken? Een analyse met zoveel mogelijkheden […]

Lees verder