Picnic gaat met Storm Digital in zee

Storm Digital, in nieuws

Online supermarkt Picnic heeft Storm Digital aan zich verbonden om haar ambitieuze groeidoelstellingen te realiseren. Storm helpt het innovatieve bedrijf om de digital advertisement inspanningen te versnellen. Daarnaast bouwt Storm Digital mee aan de opzet van Picnic’s marketing stack met daarin oplossingen voor onder andere advertising, geotargeting, data management en conversie attributie.

Storm Digital is erg trots op deze nieuwe samenwerking: Picnic staat voor disruption. Door markt- & klantdata te integreren in hun bedrijfsprocessen is Picnic in staat een enorme efficiëntieslag te slaan. Wij zijn er trots op om daarbij als partner aan te haken, aldus Jasper Dijkstra, manager business development Storm Digital.

Over Picnic
Picnic is een initiatief van vier ondernemers, die hebben gewerkt aan een nieuwe distributiemethode. De volledige online supermarkt is de strijd aangegaan met supermarkten als Albert Heijn en Jumbo. Hun distributiemethode zorgt voor laagste prijsgarantie en gratis boodschappen bezorgen.

Over Storm Digital
Storm Digital is een growth marketing agency. Werkzaam vanuit alle digital marketing disciplines, zorgen wij voor een gedegen en explosieve groei van organisaties. Wij helpen ze  marktaandeel te veroveren in dit digitale tijdperk! Storm Digital werkt voor klanten als: KLM, Uber, Volkswagen, WNF,  SuitSupply en Videoland.

Gerelateerde blogs

in nieuws

De rol van de search marketeer verandert door toename automatisering

Storm Digital

Uit onderzoek van DDMA en IAB Nederland blijkt dat midden tot grote Nederlandse bedrijven 53% van hun SEA activiteiten vandaag de dag al automatiseren. Om te zorgen dat automatisering goed wordt ingezet, zijn er veranderingen nodig binnen bedrijven: e​r dient een mentaliteitsverandering plaats te vinden ten opzichte van automatisering en het is van belang de juiste vaardigheden binnen […]

Lees verder
in geen onderdeel van een categorie | nieuws

Adobe Max 2017 – Het verslag

Storm Digital

Verslag van The Creativity Conference Leestijd: 3 minuten. Afgelopen maand waren we aanwezig bij hét event voor alle creatievelingen vanuit de hele wereld; Adobe Max in the Venetian in Las Vegas. De opening was big. Maar liefst 12.000 designers, art-directors, fotografen, videografen én een nuchtere Groninger kwamen bijeen om kennis op te doen en te […]

Lees verder