Storm Digital aan de slag voor Opwaarderen.nl

Storm Digital, in nieuws

Met veel trots kunnen we vertellen dat we een nieuwe samenwerking aangaan met een toonaangevende partij in de B2C markt van digitale producten in Nederland, Alphacomm Digital Commerce. Waarbij we specifiek aan de slag gaan voor Opwaarderen.nl en deze samenwerking verder internationaal uitrollen naar vier landen.

Opwaarderen.nl is het eerste merk van Alphacomm Digital Commerce dat 17 jaar geleden in Nederland is gelanceerd. Het bedrijf heeft door de jaren heen waardevolle partnerships opgebouwd en haar productportfolio uitgebreid. Ooit begonnen met de verkoop van beltegoed en uitgegroeid tot een online verkooppunt voor game en giftcards. Storm Digital gaat aan de slag met de automatisering van SEA. Hieronder vallen onder andere specifieke scripts om het handmatig dagelijkse werk te reduceren en een tailormade bidding script.

“Storm denkt mee en zag onze behoefte naar automatisering voor onze SEA campagne van Opwaarderen.nl. Waardoor we een slag slaan in efficiëntie!” , aldus Dennis van Gelder, senior marketeer Alphacomm Digital Commerce.

Sharing is caringShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Gerelateerde blogs

in nieuws

Parship kiest voor Storm Digital

Nynke Feenstra

Storm Digital gaat aan de slag voor Parship, een van de grootste datingsites van Europa voor singles die op zoek zijn naar een serieuze, duurzame relatie. Parship biedt singles in dertien landen een matchingsmethode met een persoonlijkheidstest. Storm Digital wordt structureel verantwoordelijk voor alle Nederlandse Google Adwords campagnes, waarbij ingezet wordt op automatisering en scripting. […]

Lees verder
in nieuws

Dit kunnen marketeers verwachten van Google Attribution 360

Jasper

Deze blog verscheen ook op marketingfacts.nl. Conversie-attributie is een onderwerp dat al jaren bovenaan de agenda’s staat van veel marketeers. Maar liefst 81% van alle marketeers wil meer weten en doen met conversie-attributie om te weten hoeveel interacties klanten nodig hebben voor ze converteren, welke impact digital heeft op de resultaten en om campagneresultaten consistent te vergelijken? Een analyse met zoveel mogelijkheden […]

Lees verder