Programmatic Awards
  • 11 september 2020
  • Door Eva Schoon
  • In Nieuws

Op donderdag 3 september werden de IAB programmatic awards uitgereikt. Samen met onze klant Univé en met onderzoeksbureau Memo2 diende Storm Digital een case in voor de categorie Campagne Awards – Innovating Format / Channel. En deze wonnen we!

Voor de Univé zorgcampagne van 2019 voegden we Programmatic Audio toe als nieuw kanaal en lieten Memo2 de effecten meten. Met fantastische resultaten tot gevolg! Het juryrapport was dan ook helder:

“Binnen de Storm – Univé case is out of the box gedacht, als het gaat om campagnevoering in de drukke december periode met 27 andere zorgverzekeraars. Naast het behalen van alle performance KPIs, heeft de keuze van Programmatic Audio gezorgd voor een verhoogde reclameherinnering t.o.v. een traditionele radio inzet.”

Naast het winnen van deze categorie was onze eigen Michiel Zwama ook genomineerd als Rising Star binnen de Talent Awards. Helaas heeft Michiel niet gewonnen, maar we zijn ontzettend trots op zijn nominatie.

Op naar de volgende winst!