Party
  • 4 maart 2021
  • Door Eva Schoon
  • In Nieuws

Afgelopen week werd door Weborama de prijs “Agency of the Year” uitgereikt. Een titel die Storm Digital in 2019 al won. Voor ons dus belangrijk om deze eretitel te verdedigen. En dit is gelukt! Wij zijn opnieuw Agency of the Year 2020. Dat maakt ons ontzettend trots!

Elk jaar reikt Weborama de Agency of the Year award uit. Een kroon op het werk van creatieve agencies. In Q2 2020 wonnen we de titel Creative Agency Q2 al met onze uiting voor Mocro Maffia, wat betekende dat we automatisch in de race waren voor de titel Agency of the Year 2020.

In de strijd om deze titel hebben we gestreden 3 andere creatieve bureaus, namelijk N=5, DSlab en Havana Harbor. Weborama gaf ons de opdracht een innovatieve APTO te ontwikkelen met de volgende elementen:

  • Een verrassingselement
  • Zorg dat de gebruiker het niet kan laten om te klikken
  • Sync alle adslots met elkaar: maak het één geheel

Met onze winnende uiting hebben we voldaan aan alle elementen en hebben we een ontzettend mooie en interactieve APTO neergezet. Met als resultaat lovend jury commentaar:

“Ze hebben hele leuke aantrekkelijke interactieve elementen, in de vorm van minigames, waarmee ze de gebruiker echt triggeren. Iedere minigame heeft zijn eigen verrassingselement. Dit heeft ervoor gezorgd dat ik nieuwsgierig ben naar meer en mijn aandacht bleef trekken waardoor ik sneller de click naar de website zal doen. Alles loopt seamless in elkaar over, dat kan je goed zien bij het zaklamp effect”

Je kunt de winnende uiting hier bekijken!

Benieuwd naar onze Data Driven Concepting aanpak?