Succesvolle samenwerking met KLM wordt voortgezet

Storm Digital, in nieuws

Storm Digital verlengt het partnership met KLM met betrekking tot zowel Display als Facebook marketing voor de komende twee jaar. Al sinds lange tijd ondersteunt Storm Digital KLM bij haar internationale campagne management via programmatic en social media marketing. Onlangs is hier ook het management van online video inzet bijgekomen.

Storm Digital zet samen met de luchtvaartmaatschappij verder in op nieuwe initiatieven zoals dynamische creatieve optimalisatie, waarbij de inzet van creatieve reclame uitingen gekoppeld wordt aan steeds verder gaande data inzichten. In alles staat de doelstelling van KLM tot steeds meer menselijke maat bij digitaal adverteren centraal. Er kan nu een sluitend verhaal worden verteld, onafhankelijk van device en omgeving.

Sharing is caringShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Gerelateerde blogs

in nieuws

Storm Digital aan de slag voor Opwaarderen.nl

Storm Digital

Met veel trots kunnen we vertellen dat we een nieuwe samenwerking aangaan met een toonaangevende partij in de B2C markt van digitale producten in Nederland, Alphacomm Digital Commerce. Waarbij we specifiek aan de slag gaan voor Opwaarderen.nl en deze samenwerking verder internationaal uitrollen naar vier landen. Opwaarderen.nl is het eerste merk van Alphacomm Digital Commerce […]

Lees verder
in nieuws

Storm Digital aan de slag voor KNVB Campus

Storm Digital

Storm Digital gaat aan de slag voor de gloednieuwe KNVB Campus, het kloppend voetbalhart van Nederland. Vijftig jaar geleden opende het KNVB Sportcentrum zijn deuren in Zeist en inmiddels is dit centrum uitgegroeid tot een uitstekende locatie waar het bedrijfsleven in een inspirerende topsport omgeving kan vergaderen, waar men aan teambuilding kan doen, clinics kan […]

Lees verder