Succesvolle samenwerking met KLM wordt voortgezet

Storm Digital, in nieuws

Storm Digital verlengt het partnership met KLM met betrekking tot zowel Display als Facebook marketing voor de komende twee jaar. Al sinds lange tijd ondersteunt Storm Digital KLM bij haar internationale campagne management via programmatic en social media marketing. Onlangs is hier ook het management van online video inzet bijgekomen.

Storm Digital zet samen met de luchtvaartmaatschappij verder in op nieuwe initiatieven zoals dynamische creatieve optimalisatie, waarbij de inzet van creatieve reclame uitingen gekoppeld wordt aan steeds verder gaande data inzichten. In alles staat de doelstelling van KLM tot steeds meer menselijke maat bij digitaal adverteren centraal. Er kan nu een sluitend verhaal worden verteld, onafhankelijk van device en omgeving.

Sharing is caringShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Gerelateerde blogs

in nieuws

Hij is uit: De Customer Journey in kaart in 60 minuten

Storm Digital

Hij is uit! Het nieuwste boek van onze consultant Bart van der Kooi. In ‘De Customer Journey in kaart’ in 60 minuten’ verschaft hij een kompas om de complete klantreis voor je eigen organisatie in kaart te brengen. In het boek legt Bart de reis van de doelgroep uit aan de hand van tien fasen. […]

Lees verder
in nieuws

5 redenen waarom een hackathon zo fantastisch is

Nynke Feenstra

Hackathons zijn fantastisch! De impact is groots. En daarom organiseert Storm Digital vandaag alweer haar tweede Hackathon. Zojuist is het startsignaal hiervoor afgegeven. Zeven verschillende teams werken in 24 uur een ronkende case uit waarbij de verschillende disciplines vanuit data, techniek, content en campagne management samenkomen. Executiekracht = strategisch succes In praktijk komt het veel voor; […]

Lees verder