Succesvolle samenwerking met KLM wordt voortgezet

Storm Digital, in nieuws

Storm Digital verlengt het partnership met KLM met betrekking tot zowel Display als Facebook marketing voor de komende twee jaar. Al sinds lange tijd ondersteunt Storm Digital KLM bij haar internationale campagne management via programmatic en social media marketing. Onlangs is hier ook het management van online video inzet bijgekomen.

Storm Digital zet samen met de luchtvaartmaatschappij verder in op nieuwe initiatieven zoals dynamische creatieve optimalisatie, waarbij de inzet van creatieve reclame uitingen gekoppeld wordt aan steeds verder gaande data inzichten. In alles staat de doelstelling van KLM tot steeds meer menselijke maat bij digitaal adverteren centraal. Er kan nu een sluitend verhaal worden verteld, onafhankelijk van device en omgeving.

Gerelateerde blogs

in nieuws

De rol van de search marketeer verandert door toename automatisering

Storm Digital

Uit onderzoek van DDMA en IAB Nederland blijkt dat midden tot grote Nederlandse bedrijven 53% van hun SEA activiteiten vandaag de dag al automatiseren. Om te zorgen dat automatisering goed wordt ingezet, zijn er veranderingen nodig binnen bedrijven: e​r dient een mentaliteitsverandering plaats te vinden ten opzichte van automatisering en het is van belang de juiste vaardigheden binnen […]

Lees verder
in geen onderdeel van een categorie | nieuws

Adobe Max 2017 – Het verslag

Storm Digital

Verslag van The Creativity Conference Leestijd: 3 minuten. Afgelopen maand waren we aanwezig bij hét event voor alle creatievelingen vanuit de hele wereld; Adobe Max in the Venetian in Las Vegas. De opening was big. Maar liefst 12.000 designers, art-directors, fotografen, videografen én een nuchtere Groninger kwamen bijeen om kennis op te doen en te […]

Lees verder