Succesvolle samenwerking met KLM wordt voortgezet

Storm Digital, in nieuws

Storm Digital verlengt het partnership met KLM met betrekking tot zowel Display als Facebook marketing voor de komende twee jaar. Al sinds lange tijd ondersteunt Storm Digital KLM bij haar internationale campagne management via programmatic en social media marketing. Onlangs is hier ook het management van online video inzet bijgekomen.

Storm Digital zet samen met de luchtvaartmaatschappij verder in op nieuwe initiatieven zoals dynamische creatieve optimalisatie, waarbij de inzet van creatieve reclame uitingen gekoppeld wordt aan steeds verder gaande data inzichten. In alles staat de doelstelling van KLM tot steeds meer menselijke maat bij digitaal adverteren centraal. Er kan nu een sluitend verhaal worden verteld, onafhankelijk van device en omgeving.

Sharing is caringShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Gerelateerde blogs

in nieuws

Dit kunnen marketeers verwachten van Google Attribution 360

Jasper

Deze blog verscheen ook op marketingfacts.nl. Conversie-attributie is een onderwerp dat al jaren bovenaan de agenda’s staat van veel marketeers. Maar liefst 81% van alle marketeers wil meer weten en doen met conversie-attributie om te weten hoeveel interacties klanten nodig hebben voor ze converteren, welke impact digital heeft op de resultaten en om campagneresultaten consistent te vergelijken? Een analyse met zoveel mogelijkheden […]

Lees verder
in nieuws

Amsterdam Woont en Storm Digital slaan handen ineen

Storm Digital

Storm Digital gaat een mooie samenwerking aan met Amsterdam Woont, een initiatief van het Platform Woonpromotie Amsterdam. De organisatie biedt nieuwbouwaanbod van verschillende partijen aan en zet Amsterdam als metropool op de kaart. Storm Digital gaat samen met Amsterdam Woont de vindbaarheid verhogen en specifiek www.amsterdamwoont.nl beter laten aansluiten op de zoekintentie van de doelgroep. […]

Lees verder