Succesvolle samenwerking met KLM wordt voortgezet

Storm Digital, in nieuws

Storm Digital verlengt het partnership met KLM met betrekking tot zowel Display als Facebook marketing voor de komende twee jaar. Al sinds lange tijd ondersteunt Storm Digital KLM bij haar internationale campagne management via programmatic en social media marketing. Onlangs is hier ook het management van online video inzet bijgekomen.

Storm Digital zet samen met de luchtvaartmaatschappij verder in op nieuwe initiatieven zoals dynamische creatieve optimalisatie, waarbij de inzet van creatieve reclame uitingen gekoppeld wordt aan steeds verder gaande data inzichten. In alles staat de doelstelling van KLM tot steeds meer menselijke maat bij digitaal adverteren centraal. Er kan nu een sluitend verhaal worden verteld, onafhankelijk van device en omgeving.

Sharing is caringShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Gerelateerde blogs

in algemeen | content marketing | nieuws | sea | seo

Storm Digital represent bij Friends of Search

Nynke Feenstra

De search consultants Bart Santing & Sander Verkaik waren gisteren aanwezig bij het Friends of Search congres in Amsterdam. In deze blog nemen ze je mee in de highlights van dit event. SEO Tijdens het congres zijn vele verschillende onderwerpen de revu gepasseerd. Er was een zaal specifiek gericht op SEO. Redelijk veel onderwerpen die […]

Lees verder
in nieuws

Even voorstellen… onze nieuwe COO Vivian Sweep

Storm Digital

Per 1 september is Vivian Sweep gestart als COO bij Storm Digital. Ze wordt verantwoordelijk voor HRM, recruitment, opleidingen en trainingen van de werknemers. Aan haar de taak om een omgeving te creĆ«ren waarin mensen op hun best functioneren, waardoor talent optimaal wordt benut en ontwikkeld. Vivian was hiervoor HR Business Partner EMEA bij Atlassian, […]

Lees verder