Succesvolle samenwerking met KLM wordt voortgezet

Storm Digital, in nieuws

Storm Digital verlengt het partnership met KLM met betrekking tot zowel Display als Facebook marketing voor de komende twee jaar. Al sinds lange tijd ondersteunt Storm Digital KLM bij haar internationale campagne management via programmatic en social media marketing. Onlangs is hier ook het management van online video inzet bijgekomen.

Storm Digital zet samen met de luchtvaartmaatschappij verder in op nieuwe initiatieven zoals dynamische creatieve optimalisatie, waarbij de inzet van creatieve reclame uitingen gekoppeld wordt aan steeds verder gaande data inzichten. In alles staat de doelstelling van KLM tot steeds meer menselijke maat bij digitaal adverteren centraal. Er kan nu een sluitend verhaal worden verteld, onafhankelijk van device en omgeving.

Sharing is caringShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Gerelateerde blogs

in nieuws

Wajer Yachts in zee met Storm Digital

Storm Digital

Storm Digital gaat een mooie samenwerking aan met een van de vooraanstaande spelers in de maritieme sector, Wajer Yachts. En daar zijn we trots op! Het bedrijf, opgericht in 1992 als sloepenbouwer, heeft zich stap voor stap ontwikkeld tot luxe jachtbouwer. Door extreme klantfocus, vooruitstrevend design, vakmanschap en perfectie tot in de details is dit […]

Lees verder
in nieuws

De 24 meest interessante uitspraken van het DYTG Industry event

Storm Digital

Dinsdag 7 maart 2017 was onze Content Marketeer Meike Kuipers voor Storm Digital aanwezig bij het DYTG Industry event in de Jaarbeurs van Utrecht. Een event gericht op online video met verschillende sprekers, zoals Burger’s Zoo, Linda TV, Hartstichting en de NOS. Kirsten Jassies, social media expert, gaf een masterclass en ook de vloggende YouTuber’s mochten […]

Lees verder