Conversie attributie

Krijg beter inzicht in de werkelijke bijdrage van je marketingkanalen.

Wil je weten hoe je je online marketingkanalen effectiever in kunt zetten? Krijg meer inzicht in de toegevoegde waarde per marketingkanaal door Conversie Attributie. Storm Digital helpt je graag bij het inrichten van de juiste metingen en tools. Wij geven jou en je team de handvatten om inzichten om te zetten in beter resultaat.

Conversies worden veelal toegewezen aan de laatste campagne waarop een bezoeker heeft geklikt (last click), voordat de conversie daadwerkelijk plaatsvindt. Dit terwijl wellicht de interesse al in een veel eerder stadium gewekt werd. Dankzij het op de juiste manier toewijzen van conversies kan je de mediamix van jouw bedrijf optimaliseren.

Analyse

Voordat je aan de slag gaat met optimalisaties of zelfs eigen attributie modellen maken, is het belangrijk dat we inzichtelijk maken wat de huidige attributie is per kanaal. Hierin kijken onze consultants naar absolute attributie, relatieve attributie en de typische positie van kanalen in het koopproces. Met deze inzichten worden kanalen op basis van hun attributie karakteristieken geoptimaliseerd.

Optimalisatie

De stap van analyses naar toepasbare optimalisatie blijkt in conversie attributie vaak lastig. Wij helpen je daarom met inzichten die direct overgenomen kunnen worden in jouw campagne management. Denk hierbij aan nieuwe vergoedingsmodellen, van affiliate marketing tot aan nieuwe sturingsmechanismen voor display campagnes.

Conversie attributie staat voor:

  • Beter inzicht in de daadwerkelijke bijdrage van je online marketingkanalen.
  • Ervaring in het op maat opstellen van attributiemodellen
  • Ontdubbelen en besparen op jouw conversiekosten
Sharing is caringShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Klinkt goed!

Ik kom graag eens kletsen onder het genot van een kop koffie.

Neem contact met ons op

Wij werken o.a. voor: