E-mailmarketing

Op grote schaal optimaal rendement met een persoonlijke touch!

E-mail is bij vele merken het grootste eigen kanaal, in te zetten op grote schaal maar toch met een waardevolle persoonlijke touch. E-mailmarketing is daarmee een bijzonder geschikt kanaal voor zowel klantenbinding als omzet- en leadgeneratie. Relevantie is hierbij de sleutel. E-mailmarketing biedt de mogelijkheid om zeer gericht te segmenteren en sommige processen te automatiseren om zo het rendement van dit kanaal te kunnen verhogen.

Succes door database segmentatie

Het succes van e-mailmarketing zit hem in een gesegmenteerde database. Hoe relevanter de boodschap, hoe groter de kans op succes. Het segmenteren van een database kan op basis van geslacht, woonplaats of leeftijd, maar bijvoorbeeld ook op basis van aankoopintentie, eerder gekochte producten of getoonde interesse in bepaalde categorieën. Het is zelfs mogelijk om afhakers in de winkelmand opnieuw naar de website te verwijzen, met of zonder kortingscode.

Geoptimaliseerde e-mailtemplates

Een succesvolle e-mailmarketingcampagne hangt nauw samen met het design van de mailing en de inhoud en opbouw van de boodschap. Verschillende elementen versterken elkaar en daarmee het succes. Van belang is dat de boodschap in alle clients juist getoond wordt en er continu getest wordt met het design, de boodschap en de onderwerpregel.

E-mailmarketing staat voor:

  • Experts op het gebied van optimalisatie, creatie en automatisering
  • Ervaren gebruikers van verschillende email systemen
  • Sparringpartners op strategisch en tactisch niveau
  • Gedreven om je e-mailmarketing tot een succes te maken!
Sharing is caringShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Sounds good!

I'm in for a good conversation and a great cup of coffee

Contact us!

Wij werken o.a. voor: