Reporting

In één oogopslag inzicht in al je digitale performances.

Inzicht in campagne prestaties of website gedrag, zonder in te hoeven loggen in tientallen systemen? Een dashboard of report biedt de oplossing. Visualisatie van je data geeft je in één keer overzicht in al je digitale performances. Je hoeft niet langer zelf exports te maken, eigenhandig data te aggregeren of je rekenmachine erbij te pakken. Alles staat, elke dag, direct voor je klaar bij het openen van het dashboard of report.

Een op maat gemaakt dashboard voldoet aan al jouw eisen en geeft inzicht in search, display, social campagnes en web analytics. Of een totaal overzicht van al deze verschillende kanalen.

Automatiseren 

Onze dashboards zijn geautomatiseerd door geplande API-oproepen, welke alle benodigde data voor het dashboard automatisch verzameld. Deze oproepen kunnen dagelijks, wekelijks of maandelijks worden ingepland. Zodoende zijn de dashboards altijd up to date, en ben je niet langer afhankelijk van handmatige handelingen van derden.

Reporting tools

Wij werken met verschillende reporting tools, waarvan voorbeelden beschikbaar zijn. Onderstaande drie tools hebben onze voorkeur:

  • Google Spreadsheets
  • Klipfolio
  • Google Data Studio

Reporting staat voor:

  • Al je digital data samen in één dashboard
  • Een dashboard in de vorm die bij jou past
  • Analysemogelijkheden op je digitale prestaties
  • Inzichten in targets/budgetten vs actuals
  • Support en onderhoud voor gegarandeerde continuïteit
Sharing is caringShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Klinkt goed!

Ik kom graag eens kletsen onder het genot van een kop koffie.

Neem contact met ons op

Wij werken o.a. voor: